ni gör min värd underbar.

vet ni vad det bästa har varit sen tisdag ? först åkte jag till ullared på onsdag och när jag kom hem på fredag läste jag alla söta saker ni hade skrivit. vissa jag hadrig varit inne på skrev att jag skulle ha det bra. och jag blev helt glad av det. sen mer kommentarer nu ihelgen fler som börjar följa min blogg , ja det älskar jag.

vet ni hur mycket ni betyder när ni skriver så grymt fina saker.. tänk om jag inte hade haft blogg vad skulle haft hänt då ? tusen tack till er som har kommiterat sen tisdag och innan , men just sen tisdags gjorde mig gladas tills nu. skulle vilja skriva alla som skriver något gullugt men det skulle ta evigheter , men kanske någon gång tar jag några. (A)


rösta på mej här är ni snälla.
[länken till bloggen]

Kommentarer

haha okej :P

fin bild !

sv: precis :( så himla drygt, och konstigt känns det.

underbar bild :)

Tack! :)

åh tack söta du:D

va härligt att det är fint med dig! det är toppen här, lite trött bara så tänkte gå och lägga mig nu:) God natt!

godmorgon! :)

hoppas du kommer få en bra dag beatrice :)

sv: varsegooood :)

sv : haha ;);)

Jaha okej, men du kanske vet vem nästa veckans kändis är;)

gomorron på dig också! ;) <3

Det låter bra det :)

jo det funkar här med!



Ska du göra i veckan då?

Ha en bra dag :)

sv: de är jag säker på att du kommer bli :D

det blev jag ;)

ens läsare brukar verkligen vara underbara:) men du får säkert så måbnga fina kommentarer för du själv ger så fina kommentarer, så tack för dom alla!

tacktack! :D

mås de bra ?

sv: glad at du tyckte bilderna var fina:D

ha en bra dag :)

Hejhej! Allt bra med dig idag? :)

det är verkligen rolig att få massa snälla kommentarer :D



sv; hihi :D

allt bra? =)

Var gärna med och rösta fram veckansblogg i min blogg nu.. Man kan vinna en LÄNKNING!!!:D

sv: tack ska du ha :)

sv; det ska jag göra :D

mm :( ush&aj.

men det har gått över nu :)

- gjort idag?

kram

härlig bild!

maria* heter jag annars :P

sv: Jag har lagt till dig nu :D

Nu har jag röstat :)

Kan du rösta på mig, länk finns i inlägget jag gjorde i morse (A)

Självklart! :)

Tack! :D

Det gick över i morse :)

- allt bra med dig idag?

kram <3

nu kan du börja premunera på min blogg :)

För min skull? :D

tack så mycket! :)

du också ;)

jag har inte gjort så jätte mycket, är med en vän nu. själv? :) premunera på bloggen kanske ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback