ni kan fixa det..

nu är vi tillbaka på samma sak som vi var innan påsk och det suger , mina föräldrar bråkar och det hatar jag. så nu fram för hela mitt liv är att jag får välja hur jag ska fria min påsk hur jag ska fria jul och det kommer vara så sjukt tråkigt. jag vill inte ha det som alla andra. jag vill ha det som alla andra år pappa och mamma träffs och är med oss inte vara ovänner och inte prata. hur händer allt detta så fort ? men då kan jag säga så att jag tänker inte vara så mycket på skoljobbet som jag brukar och få IG i allt efter som jag inte mår bra av det så se till att fixa det nu.

varför inte bara vara sams , ni är värda att vara lyckliga att leva med tjej/kille men ni behöver inte bråka bara för det. det är bara så att jag vill ha det bra men det vill inte ni är det så vi ska ha det nu ? tack för mitt jävla år är förstört. ( jag vet att det är mer än det ni bråkar om men jag bryr mig inte) bara ni fixar det nu.
 
bjuder på en bild.

Kommentarer

samma!

wooow vilken fin bild!

var fixade du den?

Sv; Ja då är dom alldeles för underbara :)

okej:S shit beslutsångest:D hate it!

aha okej! :D

tss haha ;P ash snart e dt juh sommar! yeay! :D

<33

göra idag? :)

välkommen att kika in på min blogg, :)

läs gärna mitt senaste inlägg som handlar om "fjortisar" och säg vad du tycker! :)

aaah, kommer dt nog ;) nån sol kommer vi säkert få iaf :P

Fin bild :)



sv: hehe okej ;D

ah okej:) mysigt:D

sv: ah :)

Svar; vadå? haha kommer inte ihåg vad vi skrivit :$ ;)

Hejsan!

Jag har inte suttit vid datan på länge så det är därför jag inte har svarat på din kommentar.

Jag minns inte riktigt vad vi prata om :/



Men har du haft en bra helg? :)

sv: tackar :D

Haft en bra dag? :)



Ska vi följa varandra på bloglovin?

svar: ja :D tack :D

allt bra med dig då? :)

jomenvisst :) några planer för i sommar?

vad jobbigt :/

den är snygg!: P

va ska du göra ikväll? ♥

:)

sv: tackar igen :D

allt bra med dig då? =)

svar: det låter bra de :)

det är jätte bra med mig :D

Det är så gott med glass...synd att man är laktos intollerant så man får passa sig med mjukglass...men har tur att ta tabletter om jag verkligen vill ha så det är skönt...så man inte blir allt för dålig i magen..

venne!?

♥ Va ska du göra i mon?

Tur att det finns...Blev en god twister i dag...

sv: jarå, det är bra :D

Fin bild gumman.Ja det var gott med glass...

Skoj att du gillar mina bilder...

sv: :D

mumsigt med glass :D

härlig bild!

sv; okej :)

Nja, det är inte alls lika varmt idag som det har varit dom andra dagarna :/

sv; okej :)

Nja, det är inte alls lika varmt idag som det har varit dom andra dagarna :/

stackars dig ! <3

skolan!

har du kallt nu ute??

nej åh vad tråkigt :(. hoppas det löser sig. kram

Vad gör du nu ikväll då? :)

alla tycker olika:( confusing:D

jättefin bild!: )

allright, jo det blir väl samma här.

fin bild :D

Hihi, okej. ;)

FRÅGA LINDA OM HON HAR FRÄKNAR UNDER SMINKET.VÅGA INTE VARA SIG SJÄLV,DÖLJER SITT UTSEENDE.HON SÖKER BARA KOMMENTARER INTE BLOGGVÄNNER.INTE BARA JAG BLIVIT UTSATT.FÖR VIDARE TACK

de är så olika:( detta är svårt:D:D

SV: Ja :) FÖljer numera din med.

Hej, förlåt att jag inte svarar förrän nu men jag har varit på tävling hela helgen! :)



sv: Åh låter trevligt! Jag va påväg till göteborg med simklubben för att tävla, så det blev en bussresa för min del.. hehe



Hoppas det löser sig med dina föräldrar vännen!

Kram

sv: :D

sv; jaa :/

Och det ska inte bli fint väder i veckan :(

Varse :)

fin bild, allt bra med dig?

så tråkigt när föräldrar bråkar:( fattar inte vitsen med att bråka.

va fin bild:D hur är läget med dig idag?:)

stackars dej!<3 tänker på dej

röstat på dig !























Follow my on Bloglovin







Trackback