rast hela dag i skolan.

Tisdag , började med att vi skulle ha set (fast det blev inte så) efter som andreas glömde allt hemma som vi skulle använda så vi fick börja med SO på morgonen.. sen skulle vi ha gympa men jag var inte med så det var hål där med. sen skulle vi höra på en gubbe som pratade i en timme sjukt drygt och bara sitta och lyssna.

sen mat , och efter det har vi hål till 13:20 gick på NO men bara efter 10 minuter fick vi hål igen bara för någon annan skulle ha klass rumet. nice dag ? det tycker jag skulle kunna skita i dagen men aja , den sista tiden satt jag och pratade med rasmus och sen gick jag ut i korridoren då en liten sak hände. ( men jag skrattade som fan )  det var min dag + bussen som är sjukt rolig. hur har eran skoldag varit vad gjorde ni ?

glöm inte att rösta bara [klicka här] nummer 2 är jag (A)


bilden är på min halvbror.

Kommentarer

Gullig halvbror

? :)

det är en tjej (a)

nej men haha, börjar på S.

kram <3

Vilken söting! <3

yeah! :D

- allt bra med dig idag? :)

kram

naaaaw söt! :D

Inte jag heller, skit samma :D

gud vilken liten söting :)

haha.

bara gissa?

det är en amerikansk brittisk skådespelerska.

kram <3

det är bra här med :)

kram <3

ja nu gör jag det ;) <3

Åh så himla söt! :D



sv: Mja inte bättre än igår... :/

sj då?

okej hihi :)

- vara med i tävlingen på min blogg? :D

puss&kram <3

Sv; oh, dit hade jag velat! :)

vars ligger de? ;)

den i senaste inlägget (a).

väldigt enkel.

En brittisk skådespelerska som börjar på S.

kram <3

taaaaaaaaaaaaaack ! (aa)

Jätte fin blogg!

ååh gud vad söt!:)

hon börjar på "sie" hihi ! :D

kram <3

sv: haha tack sötnos! :)

Vad gör du då? :)

hihi så söt!

Jo jag tycker oxå om den förra bättre, men lite förändring måste man ju ha :) Får internet inom en vecka iaf :D Kraam!

okej hihi. :)

så söt

jorå det e bra!:)



åååh..söt bebis!:D

så himla söt! :D

haha nej du skrev malin :P

men det är lungt !

gud vilken söting :O :D

lust att prenumerera på varandra?

gud vad söt halvlillebror(:

Har en kusin på ungefär 12,5 veckor<3[kille]

Söt <3

vilken söt bebis.



hur är det med dig ? :)

Gullig bild

Åh så himla söt!























Follow my on Bloglovin







Trackback