skriver så snabbt jag kan.

sitter hemma hos Angelica just nu och ska snart gå till skolan efter som jag var här och provade skor. efter skolan ska jag åka in till visby och sen hem och då bloggar jag i min blogg matildas och hon ligger på aktiv så jag får se till att hon ligger aktiv under hela helgen. eller vad tycker ni ?

men nu ska jag nog gå till skolan så jag hinner med hela dagen vet inte när jag kommer hem men ska försöka komma hem så snabbt jag kan så jag kan skriva i min och malins blogg. besök hennes underbara blogg. [matildas blogg]

ha en underbar dag vi ses i min och malins blogg sen ikväll. love ya! <3

[ingen bild]


Kommentarer

sv: Nä ja har bara vaknat än så länge (a) haha inte så mycket mer, ska till skolan snart.

Hoppas du får en bra dag ! :)

KRAM

SV: Jo men visst ^^

Hoppas allt är bra med dig, har du några speciella planer för helgen?



Kramis

Va skönt de ju, är bra med mig också :)

Hoppas allt är bra med dig idag ??

Kram

sv; Hahha, visst är han duktig ;D.

Trevlig fredag på dej :)

haha, okej :D

vad händer ikväll? ;)

Svar: Jodå det är bara bra med mig, hur är det med dig idagdå? :)

sv: jaha okey :p Kraamaar!

Coolt, Jag har släkt där, i visby och klintehamn :)

sv: ja verkligen :D



nice ju :), pluggade bara igår :)



allt bra idag då:D?

Gör du nu? :)

Ha en trevlig dag!

Okej, jag har just kommit hem från skolan ;)

hoppas du hade en bra dag i skolan! :)

sv: vad har du gjort idag då? :p

sv: hihi okj, roligt :)

vad gör du? :D<3

Sv: okej :) Hoppas du får en bra helg Sötnos! :)

sv: ja verkligen, men ja kommer sällan ihåg drömmar :/

kram

Vad gör du då? :)

sv: Tacktack ! :)

Detsamma ! Rösta gärna på mig hos Maie och Hedvig ! Klicka på länken så kommer du till inlägget ! http://hochm.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-finalisterna.html#comment

Kramkram

sv:okejokejk, nja inget så mycket!:)

hoppas du haft en bra dag :)

Sv: Haha det gör jag så gärna, vi kan byta? ;)

okejokej :D:D

okejokej :D:D

okej :) fast jag tror nog att du skulle passa i såna skor :D

sv. jo, det blir nog bra snart hoppas jag :) gjort nåt kul idag? kram

ska kika in i hennes blogg då också:)



sv: nej det går verkligen inge bra och jag känner plötsligt att jag vill skapa en helt ny blogg men roligare innehåll, eller innehåll som är mer jag, liksom mina egna låtar och sånt:) mer av mina kreativa sidor.

Sv; Wiiie, tack! :) Din ögon är inte så dumma dom heller! :D

sv: vem gör inte men hey, i helgen blir det bra väder:D

så lite så :D

Vilken härlig header du har :]

Vad har du för planer för helgen då?



Ha det jätte bra!

SV: Varsegod! :)

Kramis!

bpr ndu på gotland? :P

Vill du få fler besökare på din blogg? Klicka på länken och följ fyra enkla steg och få snabbt upp nya besökare helt gratis!:)



http://www.viraltrafik.se/login.php

fin blogg! :)

vilken fin header du har! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback