tack för att ni gjord min helg

nu är det slut för hela helgen och det känns lite jobbigt att börja skolan.men jag har haft en bra helg kom upp på aktiv lisatan och det gjorde min helg. tack tack tack tack, och besök rekord fick jag med och det gjorde allt ännu bättre.

vad har jag gjort ? igår var jag med moa david och ida idag var jag med ida och moa vi gjorde inte mycket var ute i solen och blev lite brun hihi. sen var vi inne och lite, sen åkte ida hem då jag och moa spelade GH. sen kom leonard och då åkte moa sen kom david så var jag med dom! och nu seplade vi GH igen, och snart ska jag hoppa i säng.

Ni har med haft helg i flera dagar vad tycker ni om det då ?

bilden är tagen med Leonard

Kommentarer

Va söt header :)

skönt :)!

Mysigt med kaninen =)

tycker det är skönt att ha lite långa helger ibland, men det borde vara fler! :D

Nu är de värsta presenterna listade, kolla du med ;) vilken tycker du är värst?

ihih , okej :)

göra imorn då:):)?<3

Helg är såå gött, och långhelg blir extra gött :D haha ^^,

det har vart så himla skönt med långhelg! :D jag fick en liten känsla av sommarlov, hihi :)

sv : haha aa

hur mår du?:D

Fin bild. :)

åh, tack så jätte mycket :* hur mår du då? :)

vill med ha rekord:D

lika många som du :D

ska försöka vara aktiv i veckan:D

va kul att det har gått bra för din blogg! :D

Sv: Absolut! Typ f dagars helg och två dagars skola ;D Det hade varit något!

jaa:D försöker vekrligen:O:D<33

sv: yes :) kul att det går bra för din blogg :D

sv: jaa :) tack så jätte mycket :D det behövdes kändes det som ;p lite otroligt att jag vann faktiskt ^^

jo, jag måste göra det!

Okej:D jaa, jag hade 100 igår emd , över de :D ska försöka ligga på de nu, hela tiden:D hihi.

hoppas sen jag kommer upp:D vill så gärna:D<3

Så kul för dig! :D



sv; Hihi :)

sitter vid datan ofta när jag inte e med min kille:O

skola imorron?

verkar som du haft en riktigt bra helg:) jag med kan jag ju säga om och om igen, hehe.

fin bild!

godnatt

sv; hah^^ =)

sv: hihi okej! :)

godnatt ♥

svar: Absolut :)

hihi:)

Bara bra! :D Kul att du kom med på aktiv listan! ;D

ja, verkligen! jag vill bara ha sommarlov nuuuu liksom :D så man kan hänga på stranden och spela volleyboll. haha

jodå:) min dag har vatt toppen:)

sjävl?

Haha aah :) händer nu då? :)

Min helg har sugit röv..

sv; Yes =).

Jag med! :)

sv; Jaa, verkligen! :D

ååh jag älskar fjärilar :D

gött:D

svar:Jo jag har en del hår på skallen xD

a verkligen :)

Nu ska jag hoppa i säng!

Gonatt :D

Det är okej med mig, värre är det med killen...

fin bild :D



hehe ja ^^

så bild du har högst upp på bloggen :D

Sov så gott!

hehe, okey ^^ kolla just på X-men Xp

Sov Gott!

jadå de ska jag göra<=)

natti natti :* sov gott! :)

vacker bild!

föressten så har du riktigt vackra ögon (bilden på din header!) kram

=)

aja oki natti :D

jag vill oxå vara med på listan.. lyllos:D

Jätte fin bild! Hur var helgen? Krams

så lite så (:

ja!



Hoppas du haft en bra dag! :D

sv: det var så lite så, haft en bra helg? kram

fin blogg :) rösta gärna på oss till veckans blogg i http://enfliickasdagbok.blogg.se blogg:) skulle va jätte gulligt :)

vilken fin bild :)

Blev påhoppade och rånade igår i Kungälv, helt sjukt... Störda människor!

Grattis!!

http://www.famebloggers.com/?l1=start&l2=main

va händer under veckan då?























Follow my on Bloglovin







Trackback