tävling på gång..

inga bilder ännu efter som jag inte kommit hem just nu sitter jag och väntar på maten , det blir inte den vanliga tiden men mat blir det. idag har jag nog inte gjort så mycket hem och sen iväg igen , jag har ätit glass har jag super gott var det. så om jag ska säga vad jag tror så blir det inlägg om alla mina kläder imorgon eller ikväll sent.

jag tänker ha en foto tävling för sista gången sen ska jag ha veckans blogg eller månadens. men först fototävling , någon som vill vara med ? jag vet en som vill vara med så vill ni vara med säg bara till. den här gången får det vara på er själva vad som helst men du ska ha tagit den. ni vinner en länk i en hel vecka, då kanske ni tänker men ofta någon kollar där men ska försöka reklama om era varje dag i veckan.

Kommentarer

NU är filmen uppe! :D

SV: Tack så jätte mycket! :D.

eller hur! ;) oh vad kul det låter med en tävling! Hoppas många är med och tävlar i den också! :D

Gott med glass! :)



sv; Hihi :D

vad ska du hitta på imorgon? :)

mjukglass är så grryyymt gott! :D

Oh, gott med glass :D

gott med glass:d hiihih

svar:okej :(

jaa det är bara bra med mig, trött sen igår bara :)

Åh, mjukglaaaaaaaaaaass.. Yum

mumsig glass :D

MUMS!

SKULLE DU VARA MED OM JAG SKULLE HA FINASTE OUTFITEN??

KRAM!

Ledsen att jag inte svarat på din komentar tidigare men som du kanske redan vet så har jag varit i Peking och praoat en vecka! :) Så nu kommer jag lägga ut massa bilder från Kina och shoppingen jag gjorde, så det skulle vara jättekul om du ville ta dig en titt! :D Hoppas du har haft det bra! :D



kramkram

gott med glass!

gud va gott med mjukglass:O:D

hehe, you'll fix it babe;)

Ja men det är riktigt jobbigt, folk är desperata som bara den heh :P

sv: Va kul :D

hehe, och jag vet inte hur man ska förklara hur man gör heller.. XD

jag mår bäst:D

Sjävklart inte! :D

sv; okej :D

Jag ska sola om det är fint väder =)

jag håller verkligen med dig! ;) så sant, så sant!

glassarna såg sjukt goda ut!

Åhh vad gott!! Har tävlingen börjat?

jag vill vara med, är det försent?























Follow my on Bloglovin







Trackback