ute hela dagen.

vara ute hela dagen idag ? Jo , det är klart solen skinner så det blir bara att gå ut och sola en hel del idag. sen ska vi ut till fide och fixa lite små saker. det är redan lördag och det känns som en söndag , vad händer för er idag ? jag skriver nog inte så många inlägg nu på dagen efter som jag ska vara ute hela dagen.

glöm inte tävlingen bara , en foto tävling på vad som helst en bild på er eller natur jag vet en som vill vara med. så nu är det frågan vet ni någon som vill vara med ? priset är en hel vecka länk på sidan men ändå reklam i bloggen varje dag. vad tycker ni om det ?

den här får ni se på underhela dagen , men lille bror försöker härma en fjortis. men lyckas inte och det är bra (Y)

Kommentarer

Heh yes! :)

Vilken söt lillebror du har, urgullig :D



Kram

Söt! xD

Sovit gott??

kram!

Ha en bra dag :)

svar:yep, vad ska du göra idag då:)?

härlig blogg :)

http://feliciaostman.blogg.se

hehe jao, har enbart varit uppe i ullared 2 ggr ;)

Hihi vilken söt bild!

haha så söt din lillebror är!

jag har varit ute hela dagen hittills, ska snart ut igen och sola eller cykla.

om det är nån som är intresserad av fototävling säger jag till den att du har en tävling:)

Hehe. Tack var ett bra ordval! :D

aw va söt bild:D

Vad gör du just nu då? :)

Alltid härligt att vara ute i solen.. =)

hahaaha, gud vad söt! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback