vad drömmer ni ?

alla drömar har något sjukt i sej och det har min dröm, läs här för att följa med min dröm. Christopher skulle måla på en sak vet inte vad det heter men iaf. så kastade jag i väg den (pennan) och sprang ner till dam toa i skolan. där jag låste in mej. sen gav jag upp så att han fick upp dören. där storg moa ida och andré och bara glor som jag är dum i huvudet. sen kommer david och någon mer och ska gå på toa.

på dam toan, dom har ju egna är det inte så? men iaf så ska vi släcka ljusen som dom tagit med sej. då vi råkar få det att brinna på typ något. och vi tänker inte på vatten springer där ifrån och skriker det brinner på toan det sprinder på dam toan. david och dom springer snabbt och hela skolan springer ut. jag träffar pappa och kramar han men när jag ska tillbaka har det inte brunnit helt sjukt. och det konstiga var att jag skulle ändå gå till en lärare och prata med henne. vad drömde ni i natt ?

hittade den på google

Kommentarer

jag minns inte vad jag drömmer om fakitkst :O

Jo bara ibland, när jag drömmer på morgonen:D

ja drömmer om allt möjligt! inatt drömmde ja om min bästa vän :D

SV: Hehe :)

Gjort idag då?

Kramis!

ha en bra dag!

sv; hihi tack ska du ha :)

vilken söt en!

Haha, jag drömmde att jag var en glass som åt glass. Riktigt konstigt :)

du e så sjukt söt ! , jag drömde om min bortresta pojkvän, det var jobbigt :/ :)

sv: härligt :D jorå helt okej ;p händer idag? :)

sv: tack så mycket :)

Har du gjort någonting kul idag? :)

SV: Okej va trevligt :) Jo tack den har bara varit toppen! :)



Kramis

sv. okej, jag ska snart dra iväg :)

sv: Hihi ja :)<3

Jag drömde en riktigt läskig dröm, men kommer inte ihåg vad den handlade om riktigt :S Något om att jag skulle sova ensam i ett stort hus.. ja jag vet inte, jättekonstigt i alla fall!

Är allt bra med dej då? :)

sv: hehe som mig, vädret suger :c

din med :D! ha de finnt kram /7 rima

jopp, hur har din dag varit :)?

Haha drömmar kan vara lustiga !

hihih :)

hahaha de bra det :D

härom kvällen drömde jag att en gammal läskig tant följde efter mig och tog kort på mig, det var lite creepy! ;)

åh vad roligt!!! :D

då leder jag väl?...

kram!

älskar dina ögon ;D hihi

SV: tack för frågerna :)



okejokej:(

Vilka förutsättningar tror du är viktigast för att lyckas i skolan?

/Matilda

haha vilken myskodröm. Jag drömmer antingen äckligt konstiga, läskigt konstiga eller pinsamt konstiga drömmar. Minns inte vad jag drömde inatt men det var nåt:S

Mm, :)

Vad skka du göra i helgen då?

Jag sitter bara o latar mgi :)

okej :)

jepp :D

sv; Skönt att höra! Jodå, med mig är det bra =).

drömde inte något i natt ;D

jag vet inte vad jag drömmer om, kommer iaf inte ihåg det då jag har vaknat























Follow my on Bloglovin







Trackback