allt jag köpte på ullared ?




bild 1 : ett linne för 69 kr
bild 2 : tunika 99 kr
bild 3 : bekini 59 & trosor för 40 kr
bild 4 : jeans leggins för 79 kr
bild 5 : en tröja (text i love my , i love me not..) 69 kr
bild 6 : väskan 89 kr.
+ att jag köpte en rosa jacka och lite till underkläder,  långa strumpor, skor,  en tjocktröja, ett par byxor som är korta som går ner till knäet, pennor & tandkräm. (lite små saker till) det var allt jag köpte tror jag , finns säkert något mer men inte vad jag vet just nu.  resan var jätte rolig tycker jag , tack moa & åsa. (kläderna lär ni se mer här på bloggen)

Kommentarer

Bra blogg du har :)



Allt bra annars?

sv: härligt att höra :D

- med mig är det bara bra tack

jaaaa, ta åt dig nu du också & ge inte upp för sören :D

Fina saker du handla :)

braaa :D

väldigt sött linne

svar: tack detsamma! :)



fina kläder,

Vad gör du nu då? :)

Vad gör du nu då? :)

sv: Vad är AA? XD

Själv gör jag typ inget ^^

Oj vilka billiga saker!! Dit måste jag åka :D

japp.. :P

nu ska jag sova! :D

Fin blogg :D:D den e ass bra läser den varje dag<3

man kommer så lätt billigt undan på ullared:P fina grejer:)

diggar den första tröjan:D bra saker du köpte!

sv: vad bra att du blev nöjd med svaren jag gav:D

Oj, vad mycket fint! :)

svar:det är ju bra ! Jo, med mig är det bara bra :)

fina saker du köpte där :)

gooodmorgon är det nu :D fin väska du köpte, riktigt billig också. Jag måste också dra mig till ullared snart :P

Åh vad fina saker du köpte gumman :)

kram <3

Det fanns en del =)

Fina saker! :)





sv; Jaa, visst är hon :D

godmorgon :D

så bra! jo det är bra här.. händer idag?

sv; Hihi :D

Vad ska du hitta på idag? :)

fin fint!

va fint!

sv: ja visst är det! fina grejer gillar speciellt linnet med färglad text :)

Tack så mycket :P ja det blev ju bra mycket bättre nu än förut då det var snor-grönt i köket ;) Åh, vad söt du är :) Snygga kläder du köpt. Såg att ni hade fått kattungar oxå, åhhh, så söta! puss&kram























Follow my on Bloglovin







Trackback