GRATTIS JOHANNES

En bild på min bror och hans tjej som har varit tillsammasn i mer än 17 månader. men idag ska vi fira min brors födelsadag. han blir 18 år och ska snart få körkortet, och flytta hem ifrån :/ men han kommer alltid vara en underbar bror till mig. och kommer aldrig blir bort glömd. han kommer allitd finnas vid mig tack. GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE BROR.

idag är det tisdag det betyder att det bara är den här dagen jag går i skolan sjukt skönt ju.coh jag hinner inte skriva mer nu för jag vaknade just och har bara 5 minuter kvar på mej. så jag vill önska er en bra tisdag.men vi hörs sen

Kommentarer

Gomorron!

hur står de till idag?

hehe just, du gissade på 17:p hehe

gulligt

ha en bra dag :)

Grattis Till Johannes :D<3

god morgon sötaste!:D

sv; härligt .)

ne inte mkt, är i skolan just nu och väntar väl på att lektionen ska börja :P

Hälsa grattis! ;)

sv: Nja alltså det va väl mest att jag va så himlöa trött hela dagen precis som idag antar jag... Men men.

Hoppas du får det trevligt idag! :)

KRAM

SV; Em, aa.. Kommer inte ihåg vad vi snacka om x)

SV; aha, okej x)

sv; ;D;D

sött! :) grattis till honom!

allt bra med dig idag då? :)

gulligt :)

så lite så! hehe grattis til bror din :P

grattis till honom! vacker bild! kram

http://zcrew.blogg.se

http://zcrew.blogg.se

http://zcrew.blogg.se

http://zcrew.blogg.se

sv; Okej, börja gymnasiet då eller =)?

grattis till honom! :D

grattis till honom!:)

kramis

Grattis! =)

sv; Jaa, och grattis till din bror :D

Dagens planer? :>

Hej sötnos!

Vad har du för dig? :)♥

Tack så mycket, härligt att höra :)

grattis till han (=

Grattis till honom. :)

haha jo de är sant:p

många som anmält sig till veckans blogg eller? :)

grattis till din bror :d

Haft en bra helg? :D

Vad gör du nu då? :)

Ha en bra dag ! :) Kram

grattis till honom hihi ;)

så lite så:)

hihi okej! :D

allt bra?

kram <3

Kolla in våran blogg, vi är två stycken sköna tjejer från västkusten som bloggar om våran vardag osv.



Du får gärna kolla in bloggen :)

Kram!

tack så mycket:)

Om du känner för det kan du gärna bevaka min blogg via bloglovin:)



Kram!

Jadå, jag lägger till dig nu direkt:)

jadå:D

japp:) allt bra med dig idag då?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback