HISS ELLER DISS?

  • Idag: ska redovisa min bok ''börgslungan'' lämna in andra saker med. vara med moa
  • Tisdag: prov, och kanske hem
  • onsdag: ta det lungt kanske.
  • tordag: inget, kanske dra till visby ?
  • fredag: en helg igen, låna mammas kamera.
min vecka låter nog lite osäker har inget planerat som jag måste mer än att börja jobba mer på lektionerna bara någon vecka kvar det klarar jag ju så nu ska jag bara jobba och jobba snart sommarlov hur skönt som helst. en helt ny vecka, hoppas ni har en bra start på veckan. nu ska jag ta och fixa mej lite innan bussen kommer skriver sen.


HISS ELLER DISS ?

Kommentarer

jodå :) , händer i veckan ?

sv: Godmorgon, allt bra idag? :>

Sv: Okej, :) Hur kom du med på aktivlistan?:D

söta kläningar :) hiss!

Gomorron!



Hoppas du får en bra start på veckan :)

Okej samma här ;)

gulliga klänningar, men jag själv skulle däremot inte passa i det!

hiss till båda :)

sv: godmorgon!

händer idag? ;)♥

sv:tack:D

Hiss! ;) Plus att den mörkhåriga bor här i Kalix ;>

Hejdu! Nu har det blivit dags för Veckans blogg igen. Anmäl dig gärna så får vi se om du är en av de fem finalisterna! =)

Många kramar.

Den klänningen till vänster är as ful på, iaf på mig, HAHAhA.

hiss



svar: Ja absolut, om djuret är nyfiket och gör sig bra på bild :)

Den högra klänningen kan nog matchas snyggt med svarta pjucks och skinnjacka tror jag på!

hiss hisss hissssåklart :D gud den till höger var riktigt fin! vart kommer den ifrån? =D

HISS de var festliga och fina! :D

vad tycker du?

kraam

Näe du inte alls så mkt.

Lycka till med din redovisning=)

hiss:D

diss på den röda:)

Älskar klänningen till höger =)

sv: haha jo det är ju det :D

jag tycker faktiskt att båda klänningarna är diss.. ingen av dom är min stil :)

Hejsan! Hoppas allt är bra med dig?



Tittar in för att fråga om du har lust att ge mig en röst i Tävlingen veckans blogg? Är nämligen en av finalisterna! TACK på förhand :)



Klick klick : http://feliciaholmgren.blogg.se/2009/may/borja-rosta-2.html#comment

SV: samma ..!:]



jag tkr nog diss

hihi tack så mkt :D den till höger ; hiss, den till vänster; diss !

haha okej (=



dom var väll ganska söta(=

Hiss på den röda iaf :D

Sv: Åhh, inte alls avis!

SV; tackar, helt klart hiss. allt bra med dej ? pussar

vet inte riktigt, jag gillade in det som stod ut så mycket, men det var inte helt fel :)

SV; jag vet inte heller :P vad frågade jag ? ^^

kram <3

sv: bra här, vad har du gjort idag?

jaa:D sommar :D

följ min blogg via bloglovin :) ?

okej =) inte så mkt, sj? :)

hiss!

nix, sj:)?

japp =) hur är det idag då? :)

Det finns det verkligen! =) allt bra annars?

Ojah bara bra=) vad görs? :)

aarå bara bra, vad görs? :)

SV: Hehe, okej :)

Hoppas jag är nära! :D

Kramis!

Sv: Jag med tror jag egentligen xD Haha ^^, smidigt ;) Men jaja, haft en bra dag? :)

SV: Sorry, skrev till fel! =/

men hoppas det inte gör ngt! :)

Kramis!

sv: hihi :)

okj!

jag äter glass och pluggar ;)♥

sv: håller helt klart med dig. SKOLA SUGER :D haha

sv; haha, men det är sant :o.

haha okej :)

1. att fotografera, va med vänner, läger, sola & bada :)

2. jo en katt ^^

3. att träffa kompisar & idrott ;)

4. springa ^^

5. shorts & linne :)

6. nej inte hatar men man tröttnar på det tillslut :)

okej ;) dom kan du skriva någon annan gång när jag har frågestund igen ;) <3

jag med:D

inte många veckor sen har ni sommarlov:D

sv; haha elr inte! <3

kram=)

japps ;)

haft en bra dag ? ^^

kram <3

Haha okej :D inte mkt :D

Hur gick det då?=)

tiden går snabbt ja:D

Sv: Vad bra, jodå min dag har varit helt okej :)

tack så jättemycket :D

Hiss ! :)

haha vadåda?

okej tråkigt!:/

SV: Hehe :)



Bor du på Gotland?

Kramis!

tack :)

Diss!

det blir vl en hiss:) inget jag själv skulle ha, men den var snygg=)



SV: haha okeej det var nog bra:)

Sv: Haha du är inte ensam om att tycka det :P haha!



Den röda var skitfin! =) var finns dom?

Jodå :)

sv; Tack =).



HHAHAHA, tro mig, det finns mycket som inte sitter alls bra på mig!

SV; jorå, det funkar ;p

puss

sv: Vad bra, min dag igår var också bra :)

Nja heh jag ser lite lustig ut i sånt , men många skulle nog vara jättefin i det! :D

sv; vad pratade vi om?^^ asså sorry, men jag har nada minne!

sv: hihi okj :)

vad har du gjort idag då? ♥

oki:) , vet inte bara ta de lungt! :D

jo det blir verkligen för mycket när man ska skriva öppet om det privata man gör med sin partner :/



görai dag?

okej :)

vad ska du hitta på ikv då ? ^^

kram <3

tror du jag har turen på min sida igen?



rösta på mig här; http://cajsavictoria.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-deltagare.html#comment

hahahah ja:D

Åh tack så mkt ! :)

nu går bloggen uppåt:D

verkar gå bra nu:D

händer ikväll ? :)



har din måndag varit skön/bra ? :)

fina klänningar! :)

Det beror på, föredrar den röda men den bruna var väl sådär.. beror på vem den sitter på men nää det blir nog diss.. dom ser så himla obekväma ut! D:

sv: jaha okej, åhh kanske ska klicka hem den då :D hihi



förresten, vad tycker du om min nya klänning från stylebystars? =D

lätt en hiss på dom dära, skit snygga ju!:D

Sv: Okej, vad kostar dom? =)

jag gillade den andra mycket:) men man kan nog inte gå med en sån klänning till var som helst.

klänningen till höger var riktigt snygg iaf :)

Hiss båda var verkligen supersöta!

söta! :)

Hiss =D

Super söta klänningar!

Och bra blogg du har ")

kram

Den till vänster var grymt söt, men hade vart sötare i en annan färg..

hiss=)

Hissss

den bruna är inte lika fin irl tkr ja:P























Follow my on Bloglovin







Trackback