söndag, vad gör ni idag?

Igår var Ida, Moa och David här inte för vi gjorde så mycket här. men gick ner till hamnen då alla var så sjukt tysta, skit tråkigt. men gick hem till mig och såg på en film ida och moa somnade nästan och var nere minst 2 gånger och skulle äta. david såg halva filmen tills han skulle cykla hem. då ida och moa vaknade till och skrattade och allt sånt. somnade kanske vid 03:00 och jag vakndade för 2 hela timmar sen.

idag blir det att plugga, det ska bli jätte kul tycker jag. vad ska ni göra idag ? tänk hela helgen är snart slut och då ska man tillbaka till skolan. det är ju något jag älskar nu för tiden (eller inte) ligger inte på aktiv idag men kommer nog upp ditt igen hoppas jag.


Kommentarer

fin bild! :D

Vad hade du för er igår?

sv; Åh, fy! Jag ska pröva alla grejer inför balen imorgon hade jag tänkt =).

japps :D

jaa de skulle ha varit jättesköönt! :D

sv: Godmorgon, allt bra idag?:D

sv: Jofan, helt okej här. är lite trött och seg idag!



vad ska du göra senare idag? ;D

ja egenligen! haha<3

tack :D

sv; Ja, det ska bli roligt =).

sv: ska plugga lite och chilla bara! :D

Me to, men jag vill få de bortgjort! :)

sv: inte direkt, men man är ju tvungen, inte sant? :p

sv; Vi får hoppas att det blir fint väder bara =).

Jajamen bäst så! :)

Jag tycker inte alls dom är jobbiga! Eller jo, lite jobbiga kan kattungarna vara ibland, lite krävande ;)

sv: haha japp!

annars vad gör du nu? :D

va fin bild :)



härligt, fint tack..



händer hos dig?

Godmorgon (a '



Händer idag? §

Jodå det är OK! Hur äre själv? IDag vet jag inte vad som sker. Städa lite kanske.. :)

jag har precis ätit frukost!

sv; Haha, annars blir det ganska jobbigt :O.

inte alls mycket, min kille kom men nu har han åkt hem.. vad gjorde du själv igår ? :)

tack så mkt ! :D

God morgon!

Sv:

hehe, allt bra med dig?:)

ååh, gud vad vacker du är då! (:

sjukt fin blogg! (y)

yesyes :) vad ska du hitta på idag då?

mysigt med film :) fin bild!

jodå :)

hihiokej :)<3

händer idag då? =)

okej :) ja, det är ju bara att kommentera mer så :p

Åh, hoppas du kommer upp på mest aktiva igen :)

håller tummarna :D haha.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra iag, njuta av den sista lediga dagen :D haha kram

var iväg och övningskörde med pappa för en stund sen :D hihi

Vad ska du plugga? :>

jag gick upp vid sju för vi skulle ha släkt träff, så jag kom hem vid tio & somnade sen vaknade jag nu vid tre:O

haha så jaghar ju förstört min dag så jag kan inte göra så mycket ;)

Fin blomma

det är iaf skönt att skolan är snart slut:) annars skulle det vara lite jobbigt gå dit men å andra sidan vill jag inte bara sitta hemma som idag. Har iaf varit ute på en promenad nu och nu äter jag, sen ska vi grilla:)























Follow my on Bloglovin







Trackback