2 skoldagar nästa...

Kolla mitt inlägg innan det här för där får du se min lillebror när han pratar. sitter här och lyssnar på musik och bara väntar på att min pappa ska komma hem med mitt smink. han håller iaf aldrig tiden, men det får vi börja vänja oss med. Inte gjort mycket idag heller inte orkat göra så mycket sett på tv som jag aldrig gör. och var ute ett tag med.

snart är en hel helg slut men vi har ju något att se fram imot nu till skolan. efter som jag går måndag & tisdags i skolan på onsdag har jag hema arbets dag och på torsdag och fredag är vi lediga och sen den långa helgen farm för mig. för er vet jag inte hur det är men ni är lediga torsdag och fredag som jag eller ? tog typ 100 år att ladda upp en anna bild därför blev det på godis.

Kommentarer

Fettfin & cool header! :-)

haha :D Jaja ;P

Okej! :)

yeee:)

Är med och tävlar om du tycker om min blogg snälla rösta på mig! : http://starcevic.blogg.se/

aa jag är med ledig på torsdag & fredag! :D

förstår det :)

åh två skoldagar va chill!

Jaa, helt okej! Själv? :D

Sv. Tack! :)

sv: hihi ja, dom var så söta dom ;)♥

Men ibland är det skönt och inte göra någonting också :D

så grymt härligt med lång helg!:)

men tycker att du hittar på något snart?

Hih okaj men de är ganska mysigt ;)

kort vecka :)

sv; Skönt att höra! Jag har grymt ont i huvudet, annars är de tbra =).

hehe, var hos ett par kompisar igår oc^h idag! :D

kram <3

sv. Vad bra :) Samma här :p

vad gott det på bilden:O ge mig! är så sötsugen nu.

det är så skönt att man är ledig på torsdag och fredag:D

sv; vad sa jag? ^^

mjo tycker juag me!

busigt att vi inte har varit fast vi har kännt varandra rätt länge nu?

hmm men iafl ge mig godiset på bilden?!:D

Hihi ja! =) vad gör du?=)

Jaa hihi. fast vi sov bara 7 timmar, som r lite för mig (A)

så jag somnade på sofan när jag kom hem och sov i två timmar :o

sv: hihi tack så mycket (:♥

hihi jupp:D<33333333333

Fin blogg =)

det har jag visst det :O

Vad gör du nu ikväll då? :)

nu ska jag ut en sväng innan jag blir galen här.. :P

xx C..

sv; haha okej^^ kan jag ha frågat om vi ska följa varann via bloglovin? ;)

ts :p tack (:

sv; okej :D jag lägger till dig nu!

nu följer jag dig ;D

Härligt! :)

Haft en bra helg?

Hm, jaa... Hur/varför började du blogga? :)

sv: hej, det är bra med mig. själv?

sv: hehe okej, blir tv för mig ^^

sv: hehe okej, blir tv för mig ^^

sv: hahaah jag skulle lätt komma och hämta dom om jag hade en moppe eller bil eller ngt ;)

Okej :)

Jag vet inte riktigt, började läsa typ Blondinbellas och Kenzas bloggar, och mer "intensivläsa" mina vänners bloggar. Efter ett tag tyckte jag att det verkade kul att själv skriva blogginlägg och så, så jag började och blev fast ;)

Precis :D

Jättefin blogg :) Händer idag?

fin blogg!

kika gärna in på min.

ha det bra:)























Follow my on Bloglovin







Trackback