jag kunde nästan spy..

min dag förstörd igen vad tror ni? Jo , en hel del är min dag förstörd. Första lektionen skulle vi jobba med länder och sjöjar och sånt. och jag ville inte jobba men det var lika bra att börja på en gång. Vi skulle ha matte innan maten men jag hade just glömt bort att vi skulle dissekerat hjärta på ett lamm , bara jag kom in och fick se där dom var ville jag bara spy. sen tog dom upp den och började skära jag var tvungen att gå ut. men bilder kommer sen ändå.

efter det skulle man försöka äta mat , men det var lungt det var inget med kött. var ute på musiken med och skulle sjunga förra gången hade jag en mörk röst (vet inte varför) och den här gången satt jag alla rätt sjukt glad för det. och snart ska jag ha kavrtsamtal , sjukt tråkit men aja. jag läser era bloggar runt 5 och skriver. vad har ni gjort idag ?

(ingen bild nu)

Kommentarer

sv: haha ja :)

vad gör du?

sv: Åh inte så skoj. Själv så gör jag inte mkt just nu :p



Vi ska disikera ögon på torsdagar, ush, jag kommer inte vara med, hatar sånt XD

svar;

hihi, ingen fara! :D <3<3

okej :)



haha, jo det är ganska tråkigt om man säger så ja :)

Sv: Tack :)

Usch, jag tycker inte heller om att disikera. Jag har disikerat en (gravid) haj och en grisnjure. Inte kul... :S

tack :D

ASSÅ USH!

ush..

ja jobbar just nu och skall hem så fort ja slutar ochlägga mej isängen...tror ja förjar få feber igen.. :S

jaa precis (=

.. vad ere som e jobbigt :(?



haha, uuuusch hatar att göära sånt :P

Åå vad fin blogg du har<3



Vad läskigt:S Jag skulle inte kunna vara där inne

Svar; haha nä det tror jag inte, jag tror mer bara att dom skrattar åt det :)

fin blogg! :)

&äckligt dt där med att disikera ;s

hur är det idag ? (=

rösta i hennes tävling :)

http://jjoosefinast.blogg.se/

japp, det ända posetiva är att man får mycket beröm :)

okej :)

sv; kan tänka mig dt ;o

japp :)

sv; hihi, tack :D du med! ((:

okej samma (=

jajamen :D

stackars lammets hjärta!

vi ska dissekera fiskar, men det är nog itne lika hemskt!

sv; Tack för din röst! :)



Jaa, det hade varit snyggt! :D

nej jag fattar precis ! fan vad jobbigt :(



vet.. att det e ex.. men jag skulle verkligen inte bli glad ! prata med henne och förklara hur du känner beatrice !

kanske e den bästa grejen att göra typ..

Vad händer idag då??:)

Hejsan! Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar om du vill, är hårmodell :)

sv; hihi :D

Vad gör du? =)























Follow my on Bloglovin







Trackback