haft en bra dag ?

Tack till en underbar bloggare (du vet vem du är) min onsdag var helt förstörd men blev mycket bättre på kvällen. Jag ska kanske ringa mamma snart och fråga om jag kan få låna hennes systemkamera över en helg tänk vad roligt jag skulle få då (A) men sen ska jag bara få låna den av min mamma , hihi.

Inte så mycket planerat för helgen men det blir nog bra för då hinner jag blogga sjukt mycket. skulle åka till mamma nu helgen men det blir inte så jag hoppas över det. har ni planer farmför helgen ? jag har en video som jag tänkte vissa er men vet bara inte hur man får in just den efter som det är på hen annan hemsida jag laddat upp den på . godnatt alla söta läsare , glöm aldrig att jag gillar er alla.

älskar ögon (A)

Kommentarer

sv: okej:) visst såg stället fint ut.



vilken hemsida har du laddat upp videon på då? hoppas du kommer på hur man lägger upp det för vill se:D



i helgen ska jag nog gå ut på promenader, har nästan bara suttit inne hela veckan usch.

så din bild, dina ögon är vackra!

vems ögon:O? galet snygga:)!



SV: okeej ucsh:S

hihi :)

Jättefina ögon!



Vad ska du göra imorrn då?

haha tack (=

hahaha & alla killar typ snälla kan vi få dissekera..

Svar; haha ja absolut! ;)

sv; Haha, vi hade iaf slutat för dagen (A)

Sv: Hejaheja på dig så du kommer upp på listan! :D

nu finns det bilder från studentfotograferingen! :)

& jag måste säga att dina ögon är jätte vackra!!

haha tack.. XD men jag kommer nog att ha håret anorlunda på själva studenten. fick så runt ansikte! :O

SV: äre:O? då har du galet fina ögon=D!

:S

Det kan jag säga att det är, sjukt gott!!

Men nu blir det jordgubbar istället, jordgubbar och TV :D

hehe jo det är bara bra med mig :P själv?

ja jag vet, legoland :D as kul!

haha jo "åhh" e verkligen det rätta ordet, men de är nästan lite för beska fortfarande, några veckor till så blir de nog bra :D

Haft en bra kväll?

sv; ja bara sommaren kunde komma också :)



älskar också ögon:)

Tack!

va snäll du är :)

sv; jajamen :)

sv; Linnea ^^

haha tack! ^^ nej nu ska jag gå och lägga mig! :D

xx Cajsa

sv; den gör ju det som tur är :D

planer för helgen är att lyssna om andra världskriget när folk kmr och berättar. ska bli kul!

Jo, det är bra med mig :)

joo bra kväll med 2 timmars träning, älskar det!! :D

va?

jag tkr det ska bli intressant.

nej :)

nej de har jag inte ;)

Hoppas du haft en bra dag :)

Nu ska jag lägga mig, gonatt!!

sv: javisst ;)

ja tack sj? :D

ja själv då:D

Brukar kunna bli så :/ Hur ser helgen ut då? :)

Okej! :)

Vad går du för ngt i skolan?

Jag ska först till mitt sommarjobb och hälsa på för första gången. Är jätte nervös :P

Sen ska jag och pojkvännen på en hundkurs, de är avslutning. Sen ska vi ha hit lite kompisar och sen ska vi på studentskivan :D

sv: det hade ju vart super, men ja har vart sjuk nu i två veckor snart så ja är redan sjuk :(

sv; ja, dom va jättesöta :D ha en bra dag! <3

Vad tycker du om Paris Hilton? Skriv gärna vad du tycker just om henne i mitt senaste inlägg:D

jätte fin blogg :)



hur är det med dig ? <3

glöm inte kolla in sthockholms enda rookie blogg på sthlmsrookie.blogg.se

jag har haft en ganska bra dag, är väldigt trött bara :)

själv då ? ^^

många kramar, <3

Allt väll ?; )























Follow my on Bloglovin







Trackback