valborg i bilen + Ullared

tänkte ta och berätta om torsdagen nu , vaknade vid 7:00 för att hinna städa stugan och lite innan vi skulle börja handla. vi bodde i stuga 15A , dom var jätte fint där inne och lekparken tycker jag om. när klockan var 08:20 var vi borta vid ullared och skulle handla. och sen när vi kom in i affären så såg man bara folk och det känndes som en dröm på något sätt. det var mycket större än vad jag trudde och det var ju bra (Y)

gick där ett tag och hittade mycket fint som jag visser ikväll när jag kommer hem och tar kort på det. iaf efter en hel dag på ullared slöt det med en god mat där i närheten. gick och kollade lite runt om kring , när klcokan närmade 16:00 började vi åka till båten det var en lång resa och efter ett tag fick jag ont i magen vet inte varför..

min valborg kväll var att sitta i bilen med Åsa & Moa
och äta mackor och lite annt gott , såg ingen majeld men det har jag gjort på era bloggar. men det räcker inte tycker jag. båten gick hem 21:10 och den båt resan var inte heller så rolig , men fick sova och det var sjukt skönt gick ner till bilen då man frös och var vaken ända tills man var hemma hos moa och fick sova.


älskar den sista bilden (tagen i orskarshamn)
+ bilder på klädder kommer senare.

Kommentarer

svar:ingen bra vän isf :( Hade inte jag tyckt !

vad för resa+

haha yes :)

fina bilder !

fin blogg :)

Roligt! :P



Va tkr du jag ska ha för tävling??

finaste outfiten eller Veckans blogg??

Tacksam för svar!

kram!

sv : haha okej, vabra :)

taack så himla mycket!

är allt bra med dig? :)

Förlåt för att jag inte svarat på din komentar tidigare men har ju som du kanske redan vet varit i Peking och praoat en vecka! :) Men nu är jag hemma och ska inom kort lägga ut massa bilder från resan + allt jag köpte! :D Hoppas du har haft det bra!



Kram! <3

sv; vad gott! :) vad blir det för något?

Jag svarar på kommentarer =)

jag har inte varit i ullared på säkert 10 år!

hur var det igår? :)

ooh bea, vad famous du har blivit nu med ditt bloggande :) minns du alltid ville bli det när vi snackade förut. allt bra med dig? <3

hehe ja, men denna håller jag som sagt mer ''privat'':) oh, du kmr lyckas belive me. Börja tjäna pengar på din blogg, det tycker jag definitivt du ska göra. Så du ser de annonserna jag har på min blogg? Gå in på den sidan, typ famebloggers.com eller ngt, och där tjänar du på de, inte så mkt men bättre än inget! ;) <3

sv; Jaha okej, vad mysigt! :D

Ja gör det :D

åååh kebab! satan va gott :D

oja :D allt bra?

Där har jag faktiskt aldrig varit.. (a)

Hur har din dag varit?





Anmäl dig gärna till veckans blogg :D

Hoppas du får en trevlig första maj,

ut och fira? :)

hahaha jo.. XD

nu är min film klar i alla fall och kommer snart på bloggen! :D

fina bilder!



sv. tack sötnos

sv; vad gott! :D

Okej :)

Mitt är nog jeans tror jag fast jag gillar leggins också :P

hmm, men man ska inte samla pengar där som man gör med andra sådana bolag :P här typ får du pengar för varje gång någon trycker på annonsen :P

Hoppas du får en jätteawesome kväll! :)

hahahah vilken kö av matvagnar ;D























Follow my on Bloglovin







Trackback