Vad händer idag ?

Kläder från Lindex dom har mycket fint tycker jag. några som jag känner tycker det bara är för gammla kläder till dom som är äldre men det tycker inte jag. dom där skorna skulle jag lungt vilja ha just nu ge mej.
 
snart ska jag åka till Fidenäs och hjälpa till lite med att flytta och se min nya säng jag ska få. men det är lungt datan är med eller iaf pappas data är med. tror vi inte blir där så länge heller. vad ska ni göra idag ?


Liene har följat min blogg sen jul tror jag, och sen när jag kom upp på aktiv idag skrev hon så här. (jag vet bilden är suddig) men det här hur söt som helt tack hjärtat! <3

Kommentarer

åh vad kul :D snygga grejer. bara att lindex's kläder sitter så fult på :s

jag köpte en jättefin klänning/tunika (kalla det vad du vill) på lindex. dom har fått in en del fina grejer faktiskt :)

fett bra <:)

kommenterar du mkt? :)

sv: yeah, ahha

härligt! bara bra :)

ha en bra dag! :D

dom där skorna älskar jag, asså jag leta efter sådana hela tiden men hittar aldrig dom jag verkligen vill ha,kanske borde gå till lindex och titta lite på dom ;)

Sv: Vill oxå hamna på mest aktiva listan haha :P

sv ; nej , aldrig :') men vill ^^

aha, okej :)

sv ; ah , men är det när du komenterar mycket eller gör inlägg som du kommer upp på listan ? :D

sv: vad gör du just nu?

sv: mmm ^^ :))

men när ska vi flytta btw?:O

sv ; hah , okej :)

jag kan pröva att vara aktiv idag ;D

han tackar så mycket(:^^

sv: ska hoppa in i duschen sen käka frukost och sen fixa mig :D

SV; Så.. händer i helgen då?

sv: tackar!

sv: yeah, fan att vädret suger idag :C

sv ; hah , tacktack :)

sv: haha äsch lite regn ska nt få förstöra min dag :C

Sv: Haha förstår det har själv försökt ett tag me man vet aldrig det kanske kommer :P

aa, det är klart :)

sv: haha ja :D

visst, lägg till mig så lägger jag till dig =)

sv: jo, men det har regnat hela veckan nu :c

linnet var jättefint :D

Sv: Hoppas det :P

Hur många inlägg skriver du om dagen?

Älskar din header! Du har sjukt fina läppar :)

du kan ju anmäla dig till veckans blogg i min blogg :P

Snygga kläder!

SV; Absolut ingenting

åhh tackar:D fan vad söt^

Huvudsaken är väl at du gillar dom ;D

Jättegulli klänning tycker iaf jag en "gammal" tant på 34 hihi..

Kram

Fina saker :)

vad kul att du har hamnat på Aktiva listan! Hur aktiv har du varit? :D

gud var mysigt, eller tycker du fortfarande inte om att ni ska flytta?

sv: wow, gotland verkar intressant :D Hehe okey, tack för du tog dig tiden för att svara på frågorna :D! kram!

inte mig heller :(

Så blir man retad av syskon för det också

Lindex har jättemkt fint :D Fin blogg!

sv: hehe vad har du för dig jsut nu? :D

vad ska du göra idag? :D

tack :) söt.

skulle abra säga guuuuuuud vilken fin hårfärg du har :D

Sv: Okej, men hur gjorde du så att du kom med på aktiva listan då? :P

aa, det är klart, du behöver det inte :P

Aa forsätt komentera : www.latchklassen.blogg.se

jaha okej :p skoj! allt bra med dej då?

mycket fina kläder:)



SV:jodå det kändes då som det:)

okeej ;)

Sv: Okejs :P :)

ja absolut :)

SV: joo men jag har alltid så svårt att hitta kläder :S

vad fin din header blev:)

sv: låter kul! aldirg varit där :p kram!

SV: Hehe, aa :)

Vart ska du köpa den då?

Kramisar!

Sv: Vad ska du göra idag? :)

aha :)

vad har du gjort idag?

kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar ;)! :)

inte så mkt, men nu ska jag in till stan iaf :)

Vad ska du göra idag då? :)

härligt och höra! jo det är super med mej :)

Sv: Okejs

SV: Okej, vad ska det vara för stil på den? :)

Kramis!

tack :D

Tack så mycket! :>

hihi så lite så :D

SV: Okej, det är snyggt! :)

desamma :)

SV: sånt är så frustrerande :S



varse:)

Händer idag? :>

thihi, gjort idag då? :D

SV: mjoo:(

men vad ska du göra idag då=)?

SV: Hehe ;D

Grattis till platsen på aktivalistan! <3

Kramis!

de har faktiskt en del fina kläder, inte för att jag köper kläder ifrån dem, utan de är mer smink där för min del :)

skorna var snygga !

fin blogg förresten :D

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

sv: håller på fixa mig ;D

snyggt. puss

hittade hit via Liene :)

Så snygga linnen! Fin blogg du har med:)

besök gärna min blogg!

Gillar den toppen i vitt med text :)

gillar skorna! billiga var dom också :D

det rutiga linnet var ju supersött :)

det rutiga linnet var ju supersött :)

sv: fina kläder du har på listan :)

Dom skorna har jag !

Gud vad söta kläder, :D speciellt den svartvita klänningen , :)

vilka fina kläder :)

Jag har hittat en hel del fina saker på lindex, tycker inte man ska döma ut någon affär, om man letar efter något speciellt så borde man leta överallt. Vem vet, det kanske finns där man minst anar det? Som min jacka jag köpte igår som jag hittade på intersport :)

Linnet som är med i ditt inlägg ser jättefint ut ~























Follow my on Bloglovin







Trackback