vad händer idag ? (A)

en vän till mg har gått i skolan som har brunit ner hon skulle börja högby nu efter sommaren. men ingen avslutning i garda för att det är förtört.. jag tycker sjukt synd om dig gumman, men vet ändå inte hur jag ska få dig att må bra. jag skulle med må skit efter en skola, efter som minnen och allt sånt. älskar dej gumman och vi måste vara snart.

Vad händer idag ? ingen sol ute här iaf och det är lite tråkigt tycker jag eller vad tycker ni. jag kanske ska ta och gå ut och ta kort ändå. eller ta och städa mitt rum lite.. men jag orkar inte göra något idag, vill bara sitta här och glo men då blir dagen tråkig. jag skulle ju kunna at och radera lite ondöiga saker på datan och kanske fixa bloggen lite.

Kommentarer

nu ska jag ta tag i dagen!

nijaa, lyssnar på musik. :) fin bild ;)

varse =) vad gör du då?

nej jag vet :(



jag går i femman, så jag har isf ett år att lära mig skolan, men ändå, jag tänker inte börja i stånga igen, där har jag gått ifrån förskolan till 4:an, och ångrar aldrig mitt byte till garda, så brinner den upp :(

kram <3

okeej =) inte så mkt =)

jappjapp =)

Hoppas din söndag blir underbar :)

inget spec! Liggr i solen och har det bra :D

aaw, gumman ,taaaaaack ! :)<333333333

jaa, måste va snart ! <33

Tack så väldigt mycket :)

Hej :)

vi har startat en ny hemsida där vi testar produkter, ger tips, betyg osv, för både tjejer och killar.



Du får supergärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson

Ja då kanske du ska läsa inlägget först :p

Jag håller på att städa, men har en liten paus nu :)

fin bild :)

sv . hihi ja! :D

men den ligger ju efter hemse lix, stånga och hela högen åker ju hit för att ha de, och de va den nya skolan som skulle funnits längst på sudret, så de är inte samma sak!

Ja det tycker jag :)

Gör så!

Fint väder :)

:D

Hur mår du ?<3

Svar: Okej :)

vaa? texten i inlägget syns.:)

jättehärligt var de!

dock kunde jag ha blivit brunare men jag har ju hela sommaren framför mig! ;)

Godmorgon, hehe :)

ja det är så underbart :D

har du mig på bloglovin? D:



svaren från frågestunden är uppe nu, ey!

tar'ej en kik vettja! :*

sv : jaaa, jag med!!!!! :(

min mamma jobbar där, hon är svin ledsen

Näe inlägget har varit där hela tiden :p

sv : jaaa, hon är på möte nu ! :P

vill inet blogga om sånt som andra redan gör:O

dom ska gå i stånga skola ..

sv : jaaaaa :P:)

Jag ska fixa lite med hemsidan hade jag tänkt, och fira min bror som fyller år :P

:)(:

awtack:)

men vill ha något som gör så att de kommer fler & fler läsare:)

ska snacka med Älsklingen om de sen:D

han kanske har en lösning(A)

sant :D haha,

men brukar inte laga så mkt mat:O

men men , ska försöka ta bilder på allt jag gör:)

alla elever ska gå i stånga!

lärarna har bestämt det.

Sv: Jodå det är helt okej ;D

fin bild:)

hos mig är det ÄNTLIGEN SOL! (överglad) synd att det inte finns hos dig.

Härligt foto! :)

Härlig bild!! Fin blogg du har :)

Fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback