besök min blogg oftare

det här gillar jag eller vad tycker ni ? fast jag vill ännu ha flera men aja , hoppas ni stannar kvar här på min blogg , det skulle vara jätte snällt. ni kan följa min blogg tycker jag låter som en toppen bra idé. jag har städat mitt rum lite och prata med mamma ska ännu ringa henne lite efter som jag vet inte hur det blir i helgen. sen ska jag nog välja kläder och ta och sova för det kommer aldrig hända förän om två timmar kanske ?

skulle se Andra avenyn på internet men det fanns inte :o blev jätte besviken jag som ville se det men får se om det komemr in i morgon. vad har ni gjort ikväll ? tänkte be er att rösta är ni snälla [klicka här] jag har en blogg tväling som slutar i helgen skynda er att rösta. [klicka här]

Kommentarer

jag tror att den är borttagen för att det är ju slut för säsongen nu:( andra avenyn alltså!

har redan röstat :D

åhh okej det var inte så dyrt;)<33jag älskar den!<33

japp... :/ Va sysslar du me när du itne bloggar då?

säsongen på aa är slut

och jag läser din blogg nu och föralltid så länge du bloggar <3



sv : yeaah :D:D<33

Tacktack !:D

haft en bra dag?

sv; jag vet!!:( suger ju:( vet inte om de kommer tillbaka , dom har inte sagt ngt datum som det är tillbaka iallafall:/

andra avenyn är slut för säsongen!

as tråkigt :(

visst ser de gott ut ? :D

bara bra :)

Det ser ju bra ut

haha visst ? :P

tror att maria är mitt namn heheh :P

Ja e ju så dålig på att hitta på saker sen ja blev arbetslös... :/ Men typ träna umgås me pojkvän o vänner :)

det måste komma tbx :D

assså min kille :)

Han gör musik.

men de e min brors video , om de e den du menar?

aa :D

sv : vet inte, de vaj u så jävla spännande förra gången också, haha . dom gör en ny säsong snart tror jag :):)

hallå vadå ?:D hahah

<3

Haha jo klart, men ingen som vill anställa nu ju:)

hur har dagen varit ?<3

sv: ja d hade vi!



jag är en riktig andra avenyn tönt. haha

så nu ska du få lite information;

andra avve är slut för säsongen &börjar 8september igen:( jag saknar d redan! iallafall så kommer det gå en liten mini serie på hemsidan, så håll utkik :D hehe

Sv:

Hehe, tack så mycket ! :)

joo bra.

hehe.

Vad många kommentarer du har fått, vad kul för dig ! :)

aa :)

sv: hehe okeej ;) roligt du!

jaaa , jag tror dom flesta saknar d :p

okeej :) grattis i förskott då, ganska mycket förskott:) hehe

jag har varit på andra avenyn öppet hus. det var verligen sååååå kul :) hihihi

sv : haha jo, de kan ju inte sluta såhär :OO:<3

sv: varsegod :)

jaaaa, &jonas bane (kim) han är ju såååååå snygg! hehe :D <3

sv : jo, men dom kan ju inte bryta mitt när han blir skjuten ?:(

sv: japp :) vad ska du göra imorgon då? :D

sv

Haha, ja det förstår jag !

Säg ngn som inte vill lixom. haha :P

sv : isf ringer vi och protosterar!!

kul med många komentarer , nej jag vet inte kan du säga ? är det Ctrl & C ? ;D





kram

sv : haha jag förstår :D men dom här va inte världens bästa skärpa på , tog bara dom två första jag hittade :):)

jo, det ska verkligen bli jätte kul, längtar så grymmt mycket till vi ska åka!

synd att du inte kunde se AA:/ men men

jag stanna här på din blogg så länge du bloggar!



har svarat nu på vems blogg jag har börjat läsa på min blogg, ifall du missat:)

pussar

tror du på evig kärlek? :)

alltid kul med besökare :D

sv: ja, det tror jag å :D

hehe :)

oj shit vad kommentarer =) kul!

roligt :)

Allt bra med dig?

mm! :( <3

kram

jo!!!go morgon:)

ha en bra dag :)

Jaa, det är bara du som ha många besökare. Jaadå.. :P

sv: och jag såg int slutet av flmen den här gången:P

Hihi där va jag ;D



sv; Haha :D

PASSAR JAG I BRUNT HÅR? :D

sv: Åh tack så mkt ;)

Ngn dag kommer det nog "dagens outfit", får ni när, kanske blir idag, men jag brukar bara lägga in det ibland ;P



Och okej, just nu svarar jag på kommentarer :)

Hejsan !

Haft en bra dag ?



jag har en frågestund i min blogg och det skulle vart kul om du vill vara med och fåååga !:D

ååh, man blir så glad av kommentarer ;b



läs och kommentera gärna min blogg :)

men bara för att ingen kommenterar betyder det inte att folk inte läser? :)

Vad har du gjort idag vännen?

Kram

jag med!:'(

Nu är det frågestund på bloggen!

fråga på bara, allt är tillåtet ;)

" varför inte besöka min blogg oftare "

Jag ska börja följa din blogg hädan efter. Tycker den vekar intressant ! :)

Vad tycks om när jag och min kompis sjunger Hallelujah? Skulle vara jätteroligt om du ville lyssna och ge några tips. :) Kramkram

sv : hihi godmorgon :D:D<3

Svar: - Mm, det tycker jag med. :) har du haft de kurserna eller ska ha?



- kul med mycket kommentarer! :)

jag följer din blogg :D tjooo

http://feliciaostman.blogg.se ;) kram!

Alltid kul med kommentarer så här har du en ;) nej men fin blogg =)

sv: bloggen tackar för gratulationen:D men lite i efterväg.

hihi:D<33

sv; ja det gick grymt bra! :)

gillar din blogg iaf :d

Roligt med mkt kommentarer! :D

tror aa sesongen ä slut, men den börjar om den 8 september:)























Follow my on Bloglovin







Trackback