veckans blogg är...

(det här skulle jag skriva för en månad sen men inte blivit av) men nu är jag så sjukt sur så jag känner att jag måste. vad är problemet på folk. jag själv är inte bättre det har jag inte sagt , men jag blir så sjukt sur på vissa. och fråga inte vad ni har gjort det borde ni komma på dem här senaste månaden. ni har försökt men lyckas inte med det , så ni kan ju lägga ner allt nu. ni kanske kan klara det en dag när ni vet något själv. men inte nu så länge , ni kommer säkert inte vara med om det.

varför använder vi alla ord som man inte kan hålla
, jag själv tycker att jag änvänder dom på ett bra sätt. nu låter jag ego , men bryr mig inte. för vissa säger för mycket fast dom inte menar det. och om ni inte menar det lägg ner orden nu bara snälla gör det. ni kan ju alltid välja att sluta använda dom eller använda dom på rätt sett.


GRATTIS TILL DEJ TJEJEN DU ÄR VECKANS BLOGG ,
DU SKA FÅ EN LÄNK HÄR PÅ BLOGGEN EN VECKA.

[klicka här för att säga grattis]


Kommentarer

sv: Hahahah ja :D

hur e de?:D

sv: Jadå :)

hm, ok. händer i morron då?

okej då lägger jag till dig nu!:)

Kul med veckans blogg! ;)

kolla gärna in min blogg och fråga på vad du vill mellan himmel och jord till mig :D

la du verkligen till mig på bloglovin? för siffrorna har inte ändrats?

kul med veckans blogg!

SV: Nja, ska jag vara ärlig så är det sjukt jobbigt. Vi träffas så otroligt sällan :/

just nu har jag frågestund på min blogg, så passa på och fråga :)

hihi åå va gullig du är!:D tack!:D<3333333333333

Nåt kul som händer i veckan? :D

I know ! :D ♥

I know ! :D ♥

sv : okej

tack! :)

hur blir man veckans blogg ?

skulle också vilja bli det någon gång ? (a) :D

jaa jag har lagt till dej (=

hahaha, man blir lite smått sur efteråt XD

precis :)

ah okej , varför?

grattis till henne :)

jajamen vad gör du? (=

fin bogg & snygg header! :*

okej!:)

okej samma (=

sv; varsågod :D

allt bra?

sv; Jaa, jag längtar så himla mycket! :D

nej vad kul att jag vann :D

fan vad glad jag blir.

sov så gott söt <3

svar: jaduu, mitt förhållande har tagit slut.























Follow my on Bloglovin







Trackback