gjort ett fel i texten.


en fråga jag vill att ni ska svara på , mina pengar räcker inte alls eller ibland men inte alltid. snart är söndagen slut och imorgon är det skola. jag ska till tandläkaren imorgon vi 10:00 tror jag lycka till. sen är det vanlig skola dag som alla andra måndagar. ska försöka lägga mej tidigt ikväll men vet inte hur mycket katten ska låta med sina ungar.. vad har ni gjort idag ? jag inte inte alls gjort mycket bara tagit det lungt..jag vet jag har gjort ett fel i texten

 GÅR INTE ATT ANMÄLA ER NU , LOTTAR UT IMORGON!

klicka här är ni snälla
Follow beattriicee

Kommentarer

Jag anmäler mig!

jaa mina räcker :)

Jag änmäler mej med :D

Mina räcker absolut inte haha.

sv: nej, vadådå? :S

sv: hm okej :S jadu, ingen aning. har aldrig pratat med honom iallafall.. du får fråga vem linda :P

Hihi! :D ♥

Jag vill vara med på veckans blogg :D



mina pengar räcker aldrig :s

Direkt jag får pengar köper jag upp dom :S

kram <3

Jag har just kommit hem från en tävling :D

Mina pengar räcker hela tiden för jag hitta aldrig något som jag vill köpa haha (A) ;D



sv; Jaa, verkligen! :D

Klart att mina pengar räcker varje måndag..till o med får jag över jätte mycket..hihhi..

Har Tequila fått kattungar nu? :D

och nej, pengarna räcker verkligen inte till allt dom borde :/ ;D

jag vill vara med som veckans blogg :)

yes, mina räcker alltid :)

Det gick jättebra! :D

premunera på min blogg med bloglovin' ? :)

jag premunerar redan på dig :D

yes, mina pengar räcker, jag jobbar också så :)

jag får till och med pengar över, då blir jag smått irriterad,varför vet jag inte, haha :)

sv: okej, du får gärna berätta vem han menade :P

mina räcker INTE!

ooh, är säkert många som vill vara med :D

sv: jo det är det faktiskt om man tänker efter :)

tack så mkt :) Jag vill vara med i veckans blogg-tävling :)

sv: tackar :D

vad gör du?

va händer i sommar då??

kram!

ja:/ skittråkigt..man måste prioritera skitmycket!:(

jag anmäler mig :D

Påtal om veckans blogg...



Du är en av finalisterna på min veckans blogg :)



Grattis :D

tack så mycket!: D

fett tung blogg ;)

jag e med.D

hehe tack sötan! :D

sv; jaaa hihi :D

men det är ju ganska tråkigt att gå med samma kläder hela tiden xd

hihi :) läsa senaste inläggets feta text? De är ett par tjejer som försöker få stockholm lite mer miljövänligt :D

hihi du ee så söööt :)

åh tack så mycket, du är väldigt snäll du! :)

jag vill gärna vara med!

sv: vakul! :) <3

tack så mycket ! :)

godnatt! :D

lokej:D <3

hehe okej, sov så gott så hörs vi imorgon :)

haha ofta du inte vet va de btyder :p

allt bra?;)

Har inte varit inne på bloggen på några dagar nu. Hur är det med dig?

jag ska till ullared i helgen :)

allt bra med dig?=)

han tackar :D!

sv: okej :p

allt bra då? =D

Hej!

haft en bra helg?

Göru ? :)

rosa chica

sv;tack , din med :D

Jag spar det mesta nu.. :)

hoppas det går bra hos tandläkaren och att du får en bar start på veckan:)



mina pengar räcker inte, får inte ens varje månad merXD

sv: aaaw vad gullig du är<3 om det är så att du blir glad av min blogg så ska jag aldrig sluta skriva den.

tack! :)

sv: men det kunde varit bättre:) tack och jag älskar dina bilder!

synd att du inte såg nån brasa eller fyrverkerier(?) en på min blogg ja:) hihi

min pengar räcker :P

sv: jahaja :D vart det bra då? :D

:) allt bra idag?

ja vi får väl se :P

Svar: tack så mycket...



För stunden köper jag in massa saker till mitt företag som jag bara tjänar pengar på, under sommaren så nu är det lite jobbigt =P

Hej & Välkommen till min blogg där jag skriver om det som faller mig in, läs min senaste skrivelse och säg vad du tycker! :

Är Blondinbella verkligen för Sverige, unga människor?

Eller är hon bara en bortskämd stureplansbo som får allt hon pekar på?

mina pengar räcker ibland, jag vill för mycket med pengarna!

sv; haha ja :D

allt bra? =)

Tävling där du kan vinna en likadan Balenciaga motorcycle bag som Heidi Montag! Var med och tävla du också!

:D

NEJ!

GÖR DINA?

va händer idag??

kram!♥

sv: ja jag är as nöjd med jobbet, men det är ju bara för att jag känner henne som äger det ;) ja jag vill verkligen komma ut till er snart!

hehe ja, riktigt skönt :D























Follow my on Bloglovin







Trackback