volbeat sjukt bra.

sjukt bra låt eller vad tycker ni ? jag älskar den låten vet inte varför bara men den är sjukt bra. eller vad tycker ni har ni hört dom andra låterna med. just nu har vi bara lite saker kvar, sen är vi äntligen klar med det här det ska bli skönt. men vi har roligt ändå bara för att vi kollar på gamla kläder som vi haft. och det är sjukt rolig när man kommer ihåg.

ikväll ? vad händer då, jag vet inte vad som händer jag vill hitta på något med vet ändå inte om jag vill. det kan vara skönt att vara hemma men ändå inte. men vi får se vad som händer vad ska ni göra ikväll ? jag vet att många sak se på TV och det kommer jag med få göra. men ni får ha det bra så länge love ya!

Kommentarer

sv: okej, kläder eller? :)

sv: aha okej, kul :) ska ni flytta långt bort eller bara en liten bit?

aw okej ..

sv: okej, ska du gå kvar i din skola eller byta? :)

jo den var bra, men kanske inte min smak ^^



sv: tack. fin blogg du har :)

sv: haha ja men det var bara för jag sov vid filippa, då håller man inte koll på sånt ;)

haha härligt att det är bra, jodå lite upp och ner tror jag :O

sv; jaa! så himla kul :D

haha, hur mkt sov du då ? :D

sv: hihi okej :)♥

hahha okej :)

kram <3

okej, :( jg måste sov minst 6 h för att va pigg.

okej ;/

tkr du jag ska skriva ett inlägg angående andra världskriget eftersom jag har lyssnta på det idag?

sv : hhi :D<3

okej :)

vad har du gjort idag då ? ^^

kram <3

ja :o eller hur!

min gammel mormor var barn på den tiden, (16 år) och hon har berättat jätte mkt för mig!

sv: haha jag vet faktiskt inte riktigt.. jag tröttnade lite och gillade inte min design och namn. sen ville jag ha en fotoblogg också, så jag ville liksom fräscha upp allt ;) så jag tog typ en liten paus, men nu är jag tillbaks igen (:♥

aa , jag ska göra det

varit och spelat fotbollsmatch & sen varit hemma :)



varit ska du flytta hän då ?



kram <3

jaa -.-

okej, vad jobbigt ^^

sv: yes =)

sv : haha ska försöka med 2-3 men lata denise kommer inte orka mer än ett! :D haha

Jaha okej :) Härligt!

du har bra musiksmak :)

sv: hehe yes ;D

ja, det tycker jag också :)!

jag saknar dig bea, måste va på sommarlovet :))<3

sv; oja, allt är toppen! sj? =)

Var gärna med i in tävling som börjar idag!

söt blogg, görs?

sv; okej, najjs ;D

sv: haha okej, vad söt du är :)♥

sv: ja & det är rätt nice o va det faktiskt :D

njeåd :) Tack! vad görs?

skön låt!

tss, vad gör du då :) ?

sv : jag förstår dig

joo, haha förut när jag blogga som en idiot klaga alla på mig! XD haha <3

dem är as bra :))))

SVAR; Tack för din röst! Hoppas på att just din favorit vinner! Glöm inte att hålla ögonen öppna för vem som vinner.

Ha en fin lördagskväll!

Kram.

sv: yes! Har haft så innan :) ♥

Tack så mycket söta.

Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

taack så mycket detsamma:D <333

sv: tack! :)

allt bra idag? :D

sv: nope, haha! ;)♥

SVAR; Tack du! :) Det kommer jag nog ha, eftersom jag ska se på Eurovisionen. Följer du också den ikväll?

Kram.

sama här snart :)

allt bra? :D

ja-a de tkr jag :D

ja-a de tkr jag :D

:D gjort nått kul i helgen?

Råkade somna nu på eftermiddagen också :) Åh, va seg man kan vara i kroppen :P

sv: ska jag få skriva ett inlägg i din blogg? vad kul :D♥

SVAR; Okej! Vad har du för favorit då?

Kram.

sv; Tack :D. Allt bra =)?

sv: okej, gör det nu :)♥

sv : hihi ja men dom är konstigA ;D <3

sv: juste, jag la till dig förut :p så det funkar inte att lägga till igen (a)

sv: tack så mkt :)♥

tevee :) hihi

sv: jo, USCH! :p

hihi okej! fast jag kmr inte vara inloggad nu, för jag ska gå nu x)♥

fin blogg :D

sv: haha ja :D

jag har haft fullt upp hela dagen :)

söt blogg <3

tack!:)



vem hejar du på i ESC då? :)

sv: Haha oja :D

man kan nog säga att jag lyssnar på mkt, nästan allt :)

Ska vi prenumerera på varandras bloggar ? =)

bra låt faktiskt:)























Follow my on Bloglovin







Trackback