Cappuccino


Foto: Beatrice Jakobsson (Jag)

det här gillar jag men inte kaffe konstigt nog, det blev kvällens mys och måla mina naglar. ska plocka fram allt jag ska ha imorgon så slipper jag gå upp så tidigt. snart är det dags att knäppa av datan, men vet inte om jag kommer somna direkt. men det lyckas jag aldrig göra men kan hoppas.

imorgon är det skola, ska bli skönt att få träffa alla som man inte träffat på 2 veckor. men sen efter måndagen kommer jag vilja åka tillbaka och praoa men mina veckor har redan varit..

godnatt <3

Kommentarer

Frågan<3är...

checka bloggen och svara på frågan ;)

Kramar&pussar.

http://gladjee.blogg.se

tack =D

SVAR =) hoppas du haft en bra söndag?

Verkar gott :)

okej vad bra :)

ja det har jag :)

sv; hihi jaa :)

händer det nå skoj i veckan? :)

sv: haha jaa. men det är mindre bra att jag är typ kritvit nu :O eller, jag blir aldrig kritvit, för vi är typ en negersläkt, men ändå :)

svar: jo :D

VAd gott detta ser ut:D <3

Kul att måla naglarna ibland, vilken färg blev det?

Vad bra :) Jodå bara toppen! :D

Http://Olls.webblogg.se - You will love it baby!



Läs,Följ & Kommentera. Puss på dig!

ja just det du har ju inte varit i skolan :D

Åh tack så mycket, väldigt snällt :)

nej så fin header du har gjort:)!

sv; okej :D

ja verkligen :D

skola imorron då :/

åh den e så goood!

Åh va gött de dära såg ut :O

HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se

Svar: Tack så jättemycket! :) Kul att du gillar den :)

samma här=)

sovgott

sv: yes:)

händer det något roligt i veckan då?:D

sv; Jaa, det ska nog bli bra hoppas jag. Hoppas din blir bra den också!

det där är gott :)

heej :D

vilken fin blogg du har då :D

hur har du det ? <3

GOTTT

Gevalia Daim! Har aldrig sett förut! Smakar det daim?

Hehe =)























Follow my on Bloglovin







Trackback