dag två


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: fanny jakobsson

dag två började rätt så bra först åkte vi runt och tog kort på vi i ettan (tar kort på alla som går i ettan, sen kommer det med i tidningen) fast vi åkte bara till 4 skolar tror jag det var. sen hittade jag mitt gamla kort sen jag gick i ettan så det ska han skicka in och be om en bild.

efter det fick jag och moa jobba lite själva efter som vi ska göra ett jobb, sen fick vi ta kort i studion. men inga bilder idag bara för att david inte har någon sak så man kan överföra får åka till johannes imorgon.

och GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING, saknar dig sjukt mycket!
(hatar att man inte kan göra hjärtan på denna data)

Kommentarer

sv; det är bara bra :)

rösta på mig i http://fridasjoblom.blogg.se/2009/november/finalisterna-i-veckans-blogg-1.html , så skulle det vara jätte snällt! Om du inte har gjort det då alltså:)

sv: Jaha okej :)



Allt bra idag då?

ahha :)

nicee, vad gjorde duda? :)



jo min helg var helt okej!

Snygg design du har!

vad ska ni göra med alla bilder? =)

Låter skojigt.

Sv: Jo det kan inte bli mycket bättre!!!:D



Vad görs?

Sv: jag :)

åh så roligt!

vad fick du hjälpa till med då? :-)

så bra :) jo med mig är det bra!

gud vad roligt! :D<3 jag ska också prao inom fotografi osv :) kul! ;) vart praor du?<3

sv: skönt att höra :D allt bra med dig då?

tack :)



snygging!

puss

tack detsamma :]

Hallå där!

Allt bra? :)

sv: ja verkligen :)

jo bara bra. Om du vill så får du gjärna vara med och göra en header till mig, om jag väljer ut din så får du länkning i tre inlägg :D

KRAM!

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :]



KRAM

jo då, helt okej dag..:P

sv: härligt hörredu! :)

jotack, det funkar. händer lite mycket skit nu bara!

SVAR: okejokej :D

Sv: Bara bra. :) Vad görs??

tävling på min blogg, om vem som har snyggast/bästa bloggen.

tävla och tveka inte! :)

tipsa även vänner.

Häärligt.. göra idag

Det är bra med mig :)

Hur går det på praoen?

låter som du haft en bra dag :) <3

Okej :) Idag har jag varit på arbetsförmedlingen :/ Annars bara haft en mysdag :p

sv; hihi :)

Förlåt, att jag sprider reklam, men skulle du kunna glädja mig och rösta på 10 här: http://livetomjosefine.blogg.se/2009/november/ni-har-gatt-vidare-i-veckans-blogg.html#comment



TACK

Tack!

Din syster är alltid lika söt!:o)

Tack!

Din syster är alltid lika söt!:o)

Tack!

Din syster är alltid lika söt!:o)

Härligt, jotack det är bra, väldigt mycket i skolan nu annars helt okej:)

SVAR: Hihi ja, om det blir lyckat :)



haft en bra dag?

sv: haft en bra dag?:)

KRAM

Låter skoj! :D

låter som en bra dag!

hihi : ) har du nå planer inför helgen då ?

:D

söööt :)

Härligt=D jodå de är bra :)

sv: jaså, du har sån tur :)

Ni är så jäkla lika!

SÅ BRA :) jo det är bra!

SÅ BRA, VERKAR SOM EN ROLG PROA

Så bra då , jadu min var helt okej . Det vanliga bara med jobb och massa sovande :P kraaam

låter skoj ju! du som är söt :)

låter riktigt trevligt



http://adamlagerstrom.blogg.se

Va stackare, hur kan du leva utan att öra hjärtan ;o Skulle mördat (seriöst) datorn då ;o haha

SV: Va kul =) Vart ska du ha din prao då ? =)



KRAM

sv; hihih, har du tagit sprutan mot svin influensan? eller ska du göra de? :P

Grattis

varsegood :)

allt bra idag? :)

aw va gullig bild:)

tack så mycket:) mår bättre idag som tur är:) vad fyller killen? kram

SVAR goodie :)

sv: bara bra:)

vad har du för dig idag då?



love/Nicole

fina bilder :)

:)

sv: hehe kan jag tänka mig! :*

sV: Aha okej! Vad har du gjort idag då? :)

Det låter sjukt kul :) vad är det för jobb ni ska göra? =)

Heej! vilke fin blogg du har :)

kanske har lust att följa varandra på bloglovin??

Ha det bra!! :D

Sv: Vad gör dudå? :)

sv: allt bra idag? :)

vad lika du och din syster är :)

HEEEJ!

JAG HAR EN TÄVLING PÅ MIN BLOGG KIKA IN!!! SNAABT PUSS PUSS

vinnare på en*****

Vad roligt du verkar ha på din prao:D^^

aha okej :)

allt bra idag? :D

haha :D

göra ikvl då?:)

:) händer ida?

vad söt du blev på bilden!

Hur många syskon har du egentligen? :)

förlåt för sent svar:



det är bra med mej också. Vad hittar du på? :)

sv: jepp, händer imorgon då? ;D

SV: Härligt! det är bara bra med mig :)

Vad händer hos dej då? :)



KRAM

Hej!



Är det skoj att praoa hos en fotograf? ;p

Jag tror det! :D

va kul det låter att praoa på fotosakeen!! :D

okej :D

jo, med mej är det toppen :)

sv: känner igen mig:P fast man läser inte alla bloggar så där flitigt kanske. jag försöker med din:)

även om jag inte alltid kommenterar alla inlägg, men så du vet.



åh vill se bilderna ni tog:D

Hejsan!

Jag vill bara medela dig att jag precis skapat en blogg som kommer handlar mycket om musik, kändisar, kläder, tips och massa annat skoj. Denna blogg kommer ej handlar om mig eftersom det är väldigt vanligt att många personer just bara fokuserar på sig själv i bloggen. Därför vill jag förmedlar något annat än just det. Hoppas du finner intresse och spanar in min blogg:)

Ha en fortsatt trevlig dag. MVH/ http://laastnight.blogg.se

okej vad kul vars praoar du:)? Jag har just bloggat nu ska jag snart på träning<3

härligt :)

sv; okej va roligt:)

tack, din med:)!

ååh, grattis får man ju säga :)

jag har varit på stan.

Vad söt hon på bilden va! :)

Hur gör man hjärtan?

KRAM <3

fett söt hon e :)

är det två olika bilder eller är det bara 1 bild som du har redigerat ?

va? ;:P

Har frågat det MÅNGA gånger, men jag har världens sämsta minne x)

Hur gammal är hon?























Follow my on Bloglovin







Trackback