du är allt.



Dagen outfit

Jeans: JC
Tröjan: H&M
Bolero: Ellos

Min vecka blir super lungt inget som jag måste göra klar eller som händer. det är bara en lungn vecka den här gången med. idag gjorde vi inget vanliga lektioner och min klass tog sprutan (jag har redan tagit den) sen nu är jag hemma och ska ta vara på bloggen.

Min helg, i Lörsdags efter maten åkte jag till älskling vi såg på Mister Bean och sedan gick vi till några kompisar och såg ännu en film till. sen var lördagen slut. Vaknade på söndagen vid 11:00, då gjorde vi nästan inget underdagen heller. sov för det mesta och såg på tv hela söndagen. sov där hos honom i natt med, sen körde älsking hem mig så jag fick byta kläder och lite sen iväg till skolan.

underbar kväll med dej älskling<3

vad har ni gjort lördag sönda & måndag ?

Kommentarer

gud, va söta bilder

gu så fint :D

Så sööt du är!:)

Kraam

varsegod :D

händer i kväll då? =)

Sött =)

va söt bild gumman:)

fin outfit!



sv: tackar :)<3

Lördag förmiddag :( ..

fin du va... ååå va kul.. va han söt då ? klart va han de :)

jaa:)

Min sög.

Okej vad bra:D

sv; så lite så, haha ja vet :D

okej, ta det lugnt tror jag :D

va kuul :)

hur många har du igentligen :O?

Ja verkligen! :D

jo de är bra :)

:)

samma här ;D

varsegood :D

sv; okej, ja, jag bevakar dig via bloglovin ;)

så lite så! snygg outfit :)

venne mår inte bra bara

venne mår inte bra bara

SVAR Åh tack så mycket för länken :)



Vad gör du då?

haha, ja! :D

va gör du då?

inlägget neranför

haft en bra dag :)

allt bra med dej då?

sv; haha det är faktiskt väldigt mysigt!

mm

jag pluggar =)

Jättegulligt!:) Tack för din röst:)

Söt blogg du har!



Kramar Lucy

Fin blogg du har! (:



Nu har jag frågestund på min blogg, Ställ gärna en fråga! ♥

sv: hihi ah ;)

söt du e

Söt outfit!

fin outfit :D

allt bra med dig ?



fin blogg !:) kram

Hejsan gumman :)

Allt bra med dig idag? :D Kram

haft en bra dag? =)

Du är aslik en jag känner i ansiktet ^^



sv: Tack! Visst. Haft en bra dag då? :)

Snygg outfit!



Kram

aa duhar komenterat min blogg men har aldrig sett det men du har vaker blogg

fin du eh!:)

Gud vilken söt bolero :D























Follow my on Bloglovin







Trackback