en vecka till här kommer jag


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

jag är så trött på datan så jag orkar inte sitta här längre.

åker till älskling om en timme nästan så jag ska ta och packa ner det som jag ska ha med mig till stan efter jag var vid han, tar bussen vid 18:45 och ska vara i visby i en vecka till, skriver ett inlägg varje dag kanske mer. åker nog hem imorgon och sover hemma och sen till visby på tisdag igen, så man får träffa pappa och säga grattis när han nu fyller år på tisdag.

men ni märker hur det blir ;)!

Kommentarer

kul med prao!

Länka mig i din blogg (A) ?

Hur kan man få runda kanter på menyn? :)

sv:haha sorry för det sena svaret, jag har haft tyyyp fullt upp xD

Haha grattis ;D

Ha en bra dag!

// J xxx

Sv: Visst var den? :D

ah:)

SV: Åh jaha okej, tråkigt när man inte blir nöjd :(

Vad ska du hitta på annars idag då? :)



kram

haha :))

SVAR Ska strax hoppa in i duschen :) Dudå?

sv: jag ahde bara 320, men kom ändå upp på mest aktiva listan:P



sv: jajamen! :D



Okejokej :) hoppas du får en bra söndag nu innan du åker iväg igen :)

Tack:)

Jaha okej:p vaD SKA DU KÖPA FÖR NÅN DÅ?=) <3kram!

sv: Visst var det snygga saker:)

Härlig bilder!

SVAR: jaa,självklart:)

orka :(

svar: Men ååh, tack så mycket! Vad glad jag blir! Men du, du är ju supersöt och din blogg är verkligen hur fin som helst! Jättefina bilder. Hoppas att du har en bra dag :)

sv, Okej, fast du är ändå sötare hihi :D

hiih tack!:)

haft en bra helg?

hiss eller diss till min nya design? =)

sv: härligt jora jag mår najs :P

jag bloggar också bara en gång per dag, så :)

Igen ?? ;o haha nice

sv. okaysi :D

Okej!

Du kan vara med någon annan gång! ♥

SV; okej :)

vad hittar du på förnått? :)

sv: Härligt! :D

jo, det är bra här :)

vad gör du då?

samma här ;D

:D<33

okej ;)

Åh vad glad jag blir :) vad har du för dig då?

får önska dig lycka till då :)

hoppas din helg var bra :)

hade du en bra helg ? :)

usch praktiserar också nu ;)

Bra att du upptaderar iaf :)

så himmla skoj :D du som redan är super duktig. nu kommer mer!

Nu är svaren från frågestunden klara. Kolla :D

sv: hehe japp :)

Härligt :)

verkligen, gjorde du denna själv? :-) ~~

sv; aha okejj, det blir man ju inte alltid ;)

sv; de är bra med mig med :D

Va kul att du ska vara där en vecka till!:D

åh danke! :)

sv: hahaha men den är så grymt härlig :D charmig som fan!

sv: okej

KRAM

sV: Yes! Det där låter kul! :)

GRATTTTTIS!

du vann, nu har jag dig på länkar på min blogg i en vecka.

du va överlägset kan jag lova.

grattis!

åhh, vill också proa...

allt är bra tack, själv? :)

Hejsan!

Vad gör du denna söndags kväll, Kollar du kanske på allt bra som går på tv? Pussar SUCIO ♥



(Btw, grymt fin header)

hoppas du får det roligt även den här veckan!:)

det är bra här också :)

hur komme4r bilder p+å lekplatsen in i ämnet?

snälla kan du rösta på mig så är du gullig? :)

http://ebbahg.blogg.se/2009/november/veckansblogg-rosta.html#comment

tack & puss <3

Skulle vara roligt om det fanns en blandning mellan dom två reklamerna :D

God natt sötaste! :D höres i morron! :) (jag har inte varit så aktiv idag men i morron så ska jag försöka vara back on track med skrivandet igen..XD)

Vad kul med praktik. :D

SV: Aha va kul =)

Haft en bra helg ?

KRAM

ha en bra dag :)

sv; inte så mkt, det blev att åka på bio (: själv? :d

you welcome socker!

Svar: Tack så mycket gullet! :)

hej:)



hur e dt med dig på en måndag då?

Sj kom nyss hem från skolan:D

hade bara en föreläsning idag, så tur dt.. dåligt väder som fan=/ asch~~



hoppas du har haft en bra helg^^

Nu är svaren ute på bloggen kolla :) Kram

Hälsa din pappa=)

åh, det låter som en grymt kul praktik, är det de? :)

hejsan, allt bra med dig idag? :)

Svar: Jag har börjat tycka på sistone att biljard faktiskt är jätteroligt :)

SV: okej! =]

varse:)

vad ska du göra denna vecka dah? kram.

fin header!!

åh så kul med praktik som man verkligen gillar!! =)























Follow my on Bloglovin







Trackback