för söt pappa



Foto: Beatrice Jakobsson

haha, visst är dom söta ? pappa är bara för söt och ska ska köpa hem massvis med annat. som idag kommer han hem med dom här två sakeran på bilden. tack, men vad ska man ha det här till ? men han köper det för att göra mig glad och för skojs skullj haha.

har just ringt min mammas kille och sagt grattis han som fyllde år i tisdag, hur kan man glömma detta ? :O men nu har jag gjort det är jätte bra att jag fick tag i han. har sett andra avenyn med det är verkligen för bra. nu vet jag inte vad jag ska göra.. vill inte bara sitta hemma ikväll..

rösta på mig här skriv jag röstar på Beatrice
[länk]

och garttis till söta isabella som fyller år idag <3
[länk]


Kommentarer

jag har röstat på dig :)

supersöta D:

jo :D okejokej, hoppas din dag blir bra iallafall!



sådäääär röstat :*

Jätte fin blogg! :)

Ja, det e gott :)

tiihih, söööta:)

Ställ en fråga i min frågestund :) Frågestunden avslutas kl.18.00 idag :)

vilken söt pappa :P

mm :) fast nu blev det ändrat - ska till en kompis - o de e ju inget fel på det heller :D

hej:)



min feber har gått ner eller jag tror inte jag har feber längre. jag mår bra:D hehe..kan röra min arm nu också. haha..här e dt fintfint..hur e dt med dig då?:D



jag är bara lite arg att jag inte fick köpa ngt av Jimmy Choo for H&M, eftersom sidan loggade ut mig och jag kunde inte logga in igen. J*vla skit asså. o nu e nästa allting sold out. hahhah..~~



ha en bra dag:D

det ska jag! :)

yes! :D

sv: tack så jätte mycket! :D

okej, hihi :) fin bild :D <3

haha yes;)



söt bild!!

tack du! :)

va händer ikväll då ?

sv: jjaopp! :)

händer idag då? kram.

du är verkligen duktig på att fota :)

tack! :D

hur är det idag?:)

vad hittar du på för något idag då? :)

SVAR: Tack söta du <3<3 ha en fin dag du med :D

Söta djur^^ det stora lejonet liknar ett lejon som jag också har! Haha :)

Kram

Haha såå söta! :D:D Jag äälskar nallar trots att jag snart är 18 år.. haha!



SV: Jaha okej, ja det behövs ibland med :) Önskar att jag också kunde göra det men hela dagen går åt till plugg =P har 30000 grejer att göra typ.. suck! :P



Kram =)

hehe =)

okej va skönt :D

jadu ingenting

Åh tack för länken söta du, jag blir så glad så <3 kram!

Okej, najs!:)

Nej, inte så mycket:)

tack för din fråga!



nu har jag svarat på alla från frågestunden! puss :)<3

aaw söta! :D

sv; tack, vad ska du göra ikväll? :)

aa exakt:D ngt e bra iaf:D hehe..^^

vad händer idag då?D

sv: absolut :)

vad gör du i helgen? :D

så jeakla söta !! ♥

haft en bra dag?

KRAM

jo kanske... :P

åh va söt pappa:]



sv; tack:)

haha va sött!:)

Ha en fin kväll! ♥

Svar: Mmm :)

det hoppas jag också!

hihi tack så mkt :D varsågod

sv; Joho :D

Så sött!!!!

Sv: Ja, liknar det Öland eller är jag helt ute och cyklar nu eller? (A)

Tänkte landskapsmässigt :)

Mysgt:D

Vet inte :P

Oj så gulliga :D! Så snäll pappa du har :)

Vad görs nu? :D

Dom där kan man få på ica! :D

Och jag vill ha! :D

tyckte du att det var rätt då? :)

SVAR Hihi okej :) Dem är bra! Allt bra med dig ?

<3<3

söta :)

Okay;)

Hur måru i dag då?























Follow my on Bloglovin







Trackback