glad & positiv


Foto: Beatrice Jakobsson

super bra start på veckan tycker jag, vart jätte glad och positiv idag. först gick vi igenom våran vecka. har prov någon dag i veckan. annars var det inget speciellt, svenska och sen var det mat. det var helt okej, efter hade vi repetitionsprov i matte. sedan hade jag eneglska.

efter skolan åkte jag och moa in jag köpte en mössa som ni kanske får se imorgon. och moa köpte en mössa vantar och halsduk. sen var det att åka hem igen, ingen stor stund på stan men det behövde vi inte. och nu är jag hemma, och älskling kommer snart.

har eran dag varit bra ?

Kommentarer

hejsan! =]

har du haft en fin dag idag?

:)

varsegod! :)

vad har du gjort idag?

Min ag var helt okej, började med mattediagnos, haha!

svar:

haha jo absolut! allt bra idag?

sv: ja tiden går fort, men höstlovet var iaf bra:)

aha, juste så var det:)

sv: Okej :)

Det är ganska lätt ;)

Man har bara en bakgrund. sen öppnar man en annan bild man vill lägga in i bakgrunden, gör om den bilden till ett lager och drar den till bakgrunden, sen justrerar du bara synligeheten (opociteten lr vad de heter och fyll)

hoppas du förstod, haha ;p

Ja verkligen. :D Hur är det med dig då?

Sv; Jag svarar på kommentarer och lyssnar lite på musik :)

heter din älskling då? ;) :D

så lite så :)

svar:

helt okej med mej förutom huvudvärken :(

sv: Ja :D

tack.:9

Sv: samma ;D

Hur är det med dig då?:)

härligt! nja kunde varit bättre:)

SV: okej, :)

jo, min dag har varit helt okej faktist :D!

sött :) varit tillsamans länge? :)

Sv: Tack för din röst :)

sv; Tihi, tack =).

SVAR jodå det är fint med mig=).

gör du då??

ja, tror att de blir de faktiskt:D

sv; Jaa, hon är nog glad :D

jodå:)

haha min pojkvän och jag har också snart 4 månader :D

fin bild (:

sv: woho, haha ;)

hur är det med dig då?

Det är bra med mig!:)

sv. tack så mkt :D

Sv: :) ,

Allt bra med dig då? :)

svar:

man hoppas ju det :o

Sv: Vad mysigt! :) Ska ni göra något speciellt? Jag ska plugga och så kommer pojkvännen :)

Haha ja du kanske är lite blond då ;D

skönt o höra:D hehe..



firade du halloween då?:D

:)

:D :D

sv; allting bara skiter sig :(

sv: ojdå, de hade varit bättre om jag kunde visa haha ;p om jag åker ner till fanny någon gång kanske jag träffar dig och kan visa haha.

Ja, den är fin. men jag gillar alla, det är ett svårt val hehe ;p

dagen har vart okej men hade blivit bättre om jag fick gjort min piercing. det blir imorgon istället!

sv; Allt bra med dig =)?

Vilken fin bild=)<3

härligt att höra!! :)

KOlla in och se om det r just din favorit som har vunnit <3

Ska du se på ullared nu?

Åh, önskar ja hade varit lika glad & positiv som du idag! :) TYvärr inte -.-'

Sv: Vad har du tänkt dig göra frammåt kvällen då? :]♥

hehehe jo då jag har redan bestämt att det är svårt.XD hehehe

nej nu ska jag krypa till sängs. är såååå trött! :P

fin bild :)

jasså, för jag ska önska mig en kamera och vill gäena ha tips på bra.

men vad kostade den? (:

sv; så bra! :)

Hejhej Beatrice! Vi är tre spralliga tjejer som är i stort behov om en ny design! Om du är intresserad kan du väl skriva en kommentar till oss eller ett mejl på [email protected] ? :)



Tack i förhand!

Hej, jättefin bild(: <3

haft en bra dag?

KRAM

svar:godkväll :)

ja då de har ja... nått kul på tv ikväll ?

Sv: Hehe ok :D så bra. Jo det är bra med mig :)

Görs då? :)

Hur gott som helst! :D

Svar: Hur är det med dig då?

Låter som en bra dag.... =) Min dag har varit helt ok =)

Låter som en bra dag.... =) Min dag har varit helt ok =)

söt bild :D

SV: Okej, mysigt ju :)

Hittas på ikväll? :)



kramar

sv: hejhej allt bra med er idag? :P

sv: hejhej allt bra med dig idag? :P

Tack :) Jorå dagen har varit helt okej!

hoppas det blir fredag...

Hehe, okey:D

Okej=)

skola och sen gymmet:)

okeokej, handla du något på stan? :)

har bara varit i skolan, sen har jag varit ute och sprungit ;d

låter bra du! jodå det funkar iallafall :D

fin bild!

härligt åhöra att du fick en bra start på veckan, ta hand om dig! <3

Aha okej härligt:D

fin blogg du har haru designat den själv elr ? [:

sv; måste prova åh göra en sån bild :D

sv; härligt, jo det är bara fint:)!

Åh du måste sen den! Den va skitbra!! Bästa filmen på länge! Men den var lite sorglig också..

glöm inte minneskortet imorrn! fina bilder på fanny. puss

sv: hihi, japp! :D

allt bra?

jag gillar din blogg :D

sv: så lite så söto! : )

sov gott sötnos :D

väldigt bra start!



http://adamlagerstrom.blogg.se

häärligt:D varit dålig på att svara men ja det går verkligen toppen här nere i sthlm livet rullar på :)

Sv: Hehe tack. =)

Allt bra idag ? Hittta på nå skojj ?=



KRAM!

ska vi följa varan via blogglovin?<3

Vad fina foton du tar! :)

jaha okej :) haft en bra start på dagen? :)

va bra dagen var bra =)

min var med kanon:)

Ja okej :) Ne inte mycket alls!

låter som en bra dag fin bild!

Vad fin blogg du har! :) Känner du för att skratta lite extra? Bara att kika in så lovar vi att du kommer få dig ett gott skratt!

vilken fiiin blogg :D <33

tack så mycket. vad har du för planer idag? :D

härlig bild :)



RE: hehe okej, jag kom också precis hem :D

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du har chans att vinna ett presentkort på 500 kr från Beautyplanet



http://www.lovemercury.se/2009/november/tavling.html

Det är bra, själv? :) Vad tycker du om Vintern Sötnos?

häärligt:D varit dålig på att svara men ja det går verkligen toppen här nere i sthlm livet rullar på :)

okejs.

hur gammal är ud ? :)

Hur lyckas du ta så snygga bilder?

Vad ska du göra ikväll?:)

sv: ja exakt!

Och nu har jag inte ens orkat kolla igenom kommentarerna, min dator är så seg :(

Hur mår du idag då?:)

sv: tack så mkt :)























Follow my on Bloglovin







Trackback