godmorgon alla söta läsare


foto: Johannes Jakobsson (min bror)
modell: Kristina Börjesson [länk]

den första bilden är orginalet den
andra bilden gjorde jag bara lite mindre färg.

godmorgon
, nu är jag vaken och tänkte ta och börja blogga lite. enhel lördag ska jag vara hemma och fixa lite till imorgon. har just tvättat en hel del och sen ska jag bara packa. för min del blir det mest data. finns nästan inget annat att göra än sitta här vid datan. jag kommer kanske ta lite bilder idag men först måste jag ladda mitt batteri till kameran för att jag ska kunna ta kort.

vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

Hehe nä :P

Tack så mycket :) vad ska du fixa till imorgon? :)

ehhehe japps!:)

sv: jo bara bra här med:D

Jag ska till stan en sväng och sen bara sitta hemma tror jag:)



/E

får hämtning om några minuter bara, så egentligen har jag jätte bråttom ;)

jo de är jätte bra :D

söt bild!

sv: Tack!:D

so dig :)

Svar: Jag såg på film och sen gick jag och la mig typ. :)



Allt väl? :)

idag ska jag träna, tvätta och plugga :)

dudå?

Sv: jag vet inte jag ändrar i min blogg ;)

jag ska på konfaträff. Dudå? :D

Ska också vara hemma!

svar; låter bra det :) hoppas packandet går bra!

åka bort eller?

tycker den är finare med mer färg =)

SVAR tack :)

svar; jag tror nog det går bra för dig också :)

aha, skoj med prao!

vart ska du ha prao då?

SVAR :D

Godmorgon söta..Ska slappa denna lördag tills i kväll för då ska vi hem till mina föräldrar på farsdags middag.så det ska bli mysigt..Fina bilder..Vart ska du resa? kram

superfin blogg ;D

planer för idag ??

Svar: nej jag har biverklningar av vaccinet så blir att återhämta sig, känns dock redan bättre...

ohja :) jaså? vart ska du då?

Ahahah..vad ska du jobba med under din praktik tid? kram

Okej, var med min kille :) <3

Jätte skoj att fixa med bilder & sånt skoj..Har jätte intresse för fotografering...:)

sv ; jag ska vara med kompisar och så ;D

SV: tack så mycket! :)

SV: Thihi, tack :)

SVAR Ingen aning dd? ^^

Sv: varsågod! =)

Vad ska du göra idag?

ja :) händer i dag då? :)

Jag ska på kalas/fest idag :D

Allt bra?

skulle gärna vilja se den antingen i svartvitt eller bara i liiite mindre färg än orginalet ^^,

Aha den va fin iaf:D

älskar din blogg :D

låter som en skön lördag!

Okej, men vart ska du ta vägen då? :))

sv; Ja, visst är den :D



Rösta gärna på mig här http://amandavardet.blogg.se/2009/november/finalister-i-veckansblogg-ar.html?_tmp=b40b356d8e341b85647ea70cd2589f008ed57215 , jag är nr 4. Det hade varit jättesnällt! :) <3

sv: Jag ska nog inte göra nåt speciellt.. Vara med min pojkvän :D Själv då?

Skoj. Vad är det som ska fixas?

Jag blev så ledsen i går & trodde att min kamera hade slutat att fungera & vad jag än gjorde så funkade den inte..men när killen kom hem & tittade & fixade lita så funkar den igen..Skönt i det..Tror att det har med att göra i våras så tappade jag kameran i golvet..inte bra..men gick inte så mycket sönder..kram

Tackar :)

vilken söt header du har :D

Ja, amnb lir ju inte direkt pigg utav det :S

Skakar man min kamera så hör man lita hur det skramlar men så längen den fungerar så finns ingen anledning att lämna in den..hihih...är smått sugen på att köpa nytt objektiv till den.kram

vilken fin bild!



sv: ja det var inte alls fel..

sv. va? men det jag menar är att det är lite för mycket färg i den till vänster och lite för lite i den till höger. Och att jag skulle vilja se den helt i svartvitt också :)

sv: Tack detsamma! :D

Tack så mycket :D

Det är bra här med tack =)

Vad gör du?

SVAR Det uppskattar hon nog :)

Tack Bea :D, nu fick jag fler besökare med ;D

och bildera kostade mig bara 81 kr! om du vill kn jag skicka länk till hemsidan ;)

lite du kommer vara me åp mest aktiva imorn :O























Follow my on Bloglovin







Trackback