gör bättre buskort på gotland


Foto: Beatrice Jakobsson

så här jobbar vi på praktiken när vi följer med dom på dagis. idag så var vi på ett dagis och tog kort på många söta barn. efter det åkte vi till en särskola och tog kort på dom med, efter det var det äntligen lunch. haha moa som var så hungrig behöver ju ha mat.

nu är jag hemma hos mig och åker tillbaka imorgon igen, vad gör jag hemma? pappa fyller år imorgon och tänkte att jag kunde säga grattis och träffa han lite fast det kanske inte så stor ide men får ju träffa min pappa. så imorgon åker jag till visby igen.

BUSSKORT DET ÄR DET VÄRSTA SOM FINNS IBLAND!
nej nu har mitt busskort slutat att fungera och jag har fått åkt med 3 gånger. nästa gång måste jag betala för att åka bussen. skulle fråga om jag kunde få ett nytt för det brukar man alltid få när det gått sönder. men inte när man tappat bort det då får man betala 150 kr. men jag måste gå till skolan och hämta ett nytt kort men jag ska inte tillbaka till skolan förän om en vecka. tur att man har en bra lärare som kommer med ett imorgon <3

TACK TILL ALLA SOM RÖSTADE PÅ MIG JAG BLEV VECKANS BLOGG :D!

Kommentarer

tack :)

Sv: tack sötnos :D Det hade jag!

tack så mycket :D Hur har din dag varit? KRAM

Japp:) ♥

SVAR Okej :) Gött det med ;p

jag har precis köpt busskort :P

heheh ok..XD

vi gör ju så himla mycket skojj att jag inte vet hur jag ska hinna med att skriva om allt..XD dock så har vi knappt gjort någe idag.. :/

tack så mkt :) <3

sv: Ja den låten är verkligen jättefin :D



Vad gör du nu då?

låter kul :)

ska på nån konstig sjukgymnastik.. ha det bra.. kram

sv; okejokje! ;d

ooh, asså hur mkt praktik har du nu egentligen ?? xD

Hej :)

Kan du vara snäll & kommntera mitt senaste inlägg om Idol :) <3



Ha de toppen <3

SV; inte så mkt :p

haft en bra dag? :)

:D

Det var faktiskt en mysig bild:) <3

varsågod :) hur är det med dig idag då?

jobbigt md busskortet :/ tur att du har en snäll lärare :)

Oj så kul :)

Vad coolt <3 Vilket drömjobb :D

Hade verkligen velat ta din praktikplats en dag eller två, hihi :P Känner du fotografen sedan innan?

Sv: min med haha :D

usch så trött jag är :( ska lägga mig i soffan med pojken och se på Ullared nu :D vi hörs sen! KRAMAR

okej ;D

hatar åka buss när man har körkort och bil:D hehe..man blir latare då:p

Åååh, vilken fiin blogg :D

sv: haft en bra dag?

KRAM

Sv: Hur är det med dig då? :)

SV; tack så mycket :D

haft en bra dag?

kram

Grattis vill veckans blogg =)



SV: Jaha okej, så roligt :) Var praoar du då? =))

kram!

fina bilder du tar! :)

vad gör du ikväll? :)

SV: tack så myckee! :]

sv; okej :D vad ska du göra imorgon? :)

just nu har jag en "veckans blogg"-tävling i min blogg! det går bra att anmäla sig fram till 22.00 ikväll. vinnare koras imorgon :) anmäl dig i inlägget "veckans blogg" om du är intresserad. kram :)

SVAR: jadå :D

grattisgrattis! =D

Tack för din röst!

Härligt :)

Hejhej!

Hur är det med dig idag då? :)

KRAM!

coop konsum :P fast är klar nu



gud vilken drömprao att jobba med fotografering!

jag vill ha en studio, tralalalala...!

ja absolut!

sv; Det var gott också :D.

sV: Ja, hon är grym! =)

roligt :D

hihi:D

sv: hehe. allt bra ? :)

busskort funkar aldrig!

hehe va kul :D

asså jag tycker du fotar bra (a) :D

sv; hahah okejj allt bra :D

svar: awu ja dtge skullke uppskattas thiih :) :D

jag har inte varit så aktiv på komentarsfronten på denna blogg, ber om ursäkt sötaste! :)

Jaha okej. Hur gåre på Praoen?:D<3

är sjukt trött, ska väl sova snart hehe :P

tack så mycket:)

Sv: Jo då den va ok =)

Hitta på idag då ?

KRAM

Haha. :) Vad kul!

Svar: Vad har du märkt?

Hihi!

Vad gör dudå?:)

har det inte avmagnitiserats då? Att du har haft det nöra mobilen?

ha en bra dag :)

vad gör du idag?

startat en veckansblogg tävling!

läs mer på bloggen & tipsa många andra,

lycka till, ♥

japp det har jag :)

hehe socker söt:)

haha, :) Jadå. Händer idag ?

Låter som en rolig praktik!

absolut :D

Hej!

Nu kan du anmäla dig till "månades outfit". Läs mer och anmäl dig här:http://eelinmagnusson.blogg.se/2009/november/ny-tavling.html#comment

Kram!♥

hih tack!:)

grymt :) joo min var bäst!

hej vännen,

det är bara bra med mig tack :)

hittat på nå roligt idag? :)



Puss

okej bra de, själv mår jag också bra

Förlåt för mitt lite sena svar.. Vad gör du? :)

Sv: Haha jorå!

Vad gör du ? :D

varseegooo !! :D

låter najs med praoen!

kul att bli veckans blogg ;d























Follow my on Bloglovin







Trackback