hatar våran klass



Foto: Beatrice Jakobsson
bilden är från sommaren

föräldrarmötet gick helt okej, eller först gick det bra vi bestämde att vi skulle åka till grönalund och vara där över en helg. sen skulle pappa följa med upp ditt som föräldrar, super kul ju. sen kom det som var värst musiken. på vagnen, killarna ville att vi skulle musik för 15000:- men vi kan få det för 10000:- det är bara en lite skilnad imellan. men det ville inte killarna i klassen. hatar våran klass.

nej, jag orkar inte tänak eller göra något knäpper ner bloggen för ikväll.

Kommentarer

sV: Så lite så! =)

ojdå, det var lite skillnad där på priserna.. varför så dyr musik?



Cool bild! :)

Hejsan!

Nu har jag en fråga på min blogg som jag vill ha lite svar på! Det handlar om Anorexi och om du själv varit rädd för att bli tjock eller så.

Kram

SV: Jodå, händer imorgon dÅ?

sv. hihi :)

tack det är bra! förresten låter som en jobbig klass, hur mycket ska ni betala var?

sv: vadå för bilder? :O

Fin bild ändå. :D

ahah illa! :O

jo, fint här med :D

det är så jobbigt med killar i klassen, dom fattar aldrig nått, dom tänker bara på det bästa haha...

varför slösa 15000 ? :P helt onödigt.

gröna lund är skoj :D

Haha., okay:D

Inte för att vi har en så bra;P

Hoppas allt är bra ikväll? ^^

sv: skönt att höra =) jo de är bra här med! gör du då? ^^

Tack:D Visst är den fantan god, fast originalet är min favvis ändå.

sv: hmm okej, fast har lagt ut honom tidigare med:) is omras.

sv: världen blir bara knäppare:/

sv: mysigt och tack så jätte mycket:D hade många fel bara, men men.



tråkigt att din klass är sån:/

svar:

hehe! allt bra? :)

godnatt:D

15 000?! ja det låter ju rimligt :O

yees! :)

har du haft för dig idag då?

helluu.. hoppas allt är bra.

nu har jag gjort en intervju med självaste Sean Banan.

en riktigt rolig och underhållande intervju blev det..



kolla in den.. kommer komma fler intervjuer med kända människor!



Kramar / Duvetinte.se

Härligt att höra. hur länge har du fotat??

åh vilka grymma bilder! : )

=)



Svara gärna på mina frågor i mitt senaste inlägg tack på förhand =)

SV: Har åkt på en dunder förkylning som heter duga. Annars är allt ok.. haha



Hitta på idag då ?

KRAM

va tråkigt. häftig bild du!

fint kort!(;

hahah bea du glömde en 0:a på 10000 :P du har skrivit 1000 <<3























Follow my on Bloglovin







Trackback