imorgon är det 1 timme sen slutar jag


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Moa lindqvist & Göran nilsson

det var en riktig bra dag måste jag säga, först vaknade man vid 9:00 och gick till bildvision. gjorde nästan inget när vi kom ditt. om vi säger så här gjorde nästan inget idag mer än att ta lite kort. men dom här bilderna är tagna i tisdags. sen gick jag och moa till isak en stund och efter gick jag till johannes och kristina har just tagit kort på dom får se när dom kommer upp ;)

imorgon börjar vi vid 11:00 sen har vi lunch vid 12:00-13:00 sen slutar vi och jag tar kanske bussen hem vbid 14:00 om det inte blir ändringar men det tror jag inte.

hoppas ni haft en bra dag
.

Kommentarer

sv: var så lite :)

förstår det, själv har jag ingen aning om vad jag ska praoa som, fast det är ett tag kvar.

tack snälla du, jag blir så glad! :-)

kolla nått inlägg under

inget att tacka för! :D

sv: Vad bra :D

Jo allt är helt okej här.

vilka härliga bilder! :)

heh, ha en bra helg ! :)

SVAR Hah tack ^^

sv: gött :) jorå det är finfint.

Hej!<3 Hur har din dag varit?(:

SV Okej, fin vart den iaf ;) hehe du var också söt :). allt bra med dig då? kramar

sv; taaaack (a)



Hur är det idag ? :D

sv; okej ! :)

hejsan sötnos , det är så att jag är tillbaka från bloggpausen , och ska ta tag i bloggande medmer bilder, mer skoj och musik !:D

hoppas du fortsätter besöka bloggen..

pusshhej sötnos!:D

hejsan sötnos , det är så att jag är tillbaka från bloggpausen , och ska ta tag i bloggande medmer bilder, mer skoj och musik !:D

hoppas du fortsätter besöka bloggen..

pusshhej sötnos!:D

sv; det var så lite så:)!

aw tack gumman:)

haha tack:)

Hej, vilken jätte fin blogg du har! :)

Jag tänkte fråga om du ville hjälpa mig och min pojkvän att vinna gratis resor under hela vårterminen hos Swebus Express?

Läs på min blogg varför! DIN röst är guldvärd! :)

Klicka bara på länkarna och rösta, klicka på båda två!

Det går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=54



... Och om du sedan vill ha ännu flera besökare till din blogg, länka mina bidrag på

din blogg åt mig så länkar jag dig på min blogg! :)

Ha en fortsatt bra dag! :)

nej, typ att jag är fet.

haha ofta en timme :O orättvist :P

brao, sj? :)

sv: va bra då! :) tur att du har hittat nånstans du trivs på att praoa, till skillnad från vissa andra ;)

inget specilet.. ha det bra

okej,inte jag heller, men ska du ta den ?:)

sv, Så lite så :D <3

Sv: Jarå :) Vad gör dudå?

Fysjutton vad skönt!

Ha en jätte bra dag vännen!

hehe :P

sv; okej va bra att du trivs! :D

sV: Aha, var den braa? :)

sv; det var så lite så, måste ju vara ärlig, right? :)

hehe okej:)

vi kan kanske byta imorgon?! (a)

sv; hih :D

gjort idag då sötnos :)?

Sv: Ok.



Vad görs??

Ja, hur är det på praktikplatsen?

Är det kul?:)

Allt bra? :)

godnattt:)

sv: ja!

sv: va bra :D Jo min dag har varit asbra förutom cp tandläkaren..

kram

Hihi härligt=D

sv: härligt :D

jo, det är brabra :)

vad gör du då?

ohyes, stackars mig ;)

ohyes, stackars mig ;)

Tack :)

Hejsan, vet inte om du kommer ihåg men du skrev en fråga till mig förra veckan i min blogg under frågestunden :)

Nu är nämligen alla svar uppe!

wohoo ;D nice oO' mer uppdatering då ?? x)



sv. haha okej XD

Sv; hehe nej :)

SVAR: Haha nice :D bra här med! kram

Vsg! :D

sv: haah ;) gjort idga ? <3

sv: jo visst är den frän, hihi :F

Svar: Japp :)

Ni verkar ha en ruskigt roligt praktik :D är nästan avundsjuk hihi :)

Okej, kul!:)

Jag gör inte så mycket, svarar på kommen´tarer!:D

jahaa, hahah ! :D

Tjusiga bilder =)



SV: Du får ursäkta sent svar, har inte orkat blogga eller svara på kommentarer på ett tag, men nu är jag nog tillbaka ;p



Jaha okej hehe :) I helgen ska jag plugga och sen gå på bio med några vänner :)) själv då?

kram!

Du är länkad ♥

Vad händer ihelgen då?:)<3

härligt :D

Vad ska du göra i helgen?=)

önskar dig en trevlig helg! har du några planer för helgen? kram

SVAR: nej faktiskt inte... har inte letat så jätte mycket heller. :/

Jag kan inte komma på vart jag vill praoa heller... hmm

sv; haft en bra dag?

KRAM























Follow my on Bloglovin







Trackback