ingen skola förän den 13 november



Dagens outfit

svart linne: vila
orange linne: lånar det av moa
Jeans: Bikbok
tjocktröja: ullared
mössa: H&M
Halsband: fått av älskling <3

nu är jag hemma från skolan, nu ska jag inte tillbaka på två veckor käns jätte bra för min del. idag i skolan var det rätt kul, fats ibland drygt. det var efter maten det blev roligt. jag och jonte (klasskompis) gick och köpte lite klubbor, super gott älskar klubbor. vart med rohan och jonte en hel del i skolan idag. sen gjorde jag matteprv fick G och sen lämnade jag in mitt arbete om försurning.

vad har ni gjort ?

Kommentarer

Snygg blogg, fina bilder <3

okej, vad tråkigt :p ska åka till boden för att spela innebandy!:)

sv; ja det gör jag också, det är jättegullit:)

va kul... men ni har inte samma pappa du o barnet i magen ?



vet ni va de e för kön ?

sv: haha ;p

SV:okej kul! Vad ska du göra nu?

Sv: Hehe :)

Allt bra?

jo jag också.

Ska vi lägga till varandra på bloglovin ?:)

ja eller hur!:)

sv: Tack, men det tycker inte jag :S

Min näsa är ju typ gigantisk!

SVAR Okej =).

sv; hehe:D

är allt bra idag?

Sv: Skönt att höra :) Det är väl helt okej med mig.

Fin outfit.

Sv: Okej. E det kul?

sv: Tack! :)

Söta bilder! :D

älska ullared! :)

sv: härligt :) det är bra med mig med! :)

SV:Okej! Bara vara hemma :)

Jag och en kompis, båda 17 år startar ett företag och håller på att ta fram kollektioner.



Vad skulle du aldrig sätta på dig?

SVAR Hihi tack ^^

Svar: Okej, nej inte mkt. Händer imorgon? =)

förhoppningsvis!:) själv?

sv: haft en bra dag?

KRAM

sv; ja det är bara fint:)

bli modell (y)

ja har ingen mer skola alls denna termin :P

svar:

:(



allt bra?

du är ju jätte söt ;)

SV:Hehe jaa!:)

Svar: Tack, detsamma! :) Allt väl?

inte ens i närheten ;o

jaa, den e sockersöt =)

Varför ska du inte vara i skolan på två veckor? :P



sv: Ja det ska bli jättekul :)

så söta bilder :D

SV:Yes;)

äh dt säger du bara, haha ;)

allt bra? =)

härligt, jotack d fint =)

hihi sötnos, du är sötare =)

för mig blevs kolan rolig efter lunchen också:D

varsågod :)

sv: ja det får du göra och senasation chokladen med om du inte redan smakat:)

jätte sött halsband!

SVAR Hihi ^^



Och om du har lust får du gärna lägga en röst på mig (nummer 1) här..

http://havrida.blogg.se/2009/november/dom-som-gar-vidare-i-manadens-blogg-ar.html

ska du se idol ikväll då sötnos ? =P

svar:

awh, tack :D <3

Hej!



Tack så jätte mycket. Detsamma må jag säga!

________________

Snygg outfit:)



Svar: Tack så mycket:)



/E

hehe ja!

Haha jag vet ^^



Men finns det något du tycker är otroligt fult då?

Åh vad härligt, vart ska du åka? Ikväll blir det myskväll med min sambo :) Kram /M

sv; jadå:D

tänker du se på idol ikväll:)?

SVAR: Tack så mkt ;)<3

Vad gör du då?

SVAR Tack så mkt ^^

japp , vem gillar du i idol då ?=)

Svar: Ja, tack, det är bra. :)



Vad ska du göra ikväll då på en fredag? :)

göra ikväll? =) Kram

jaha...va det inge roligare... :/

Sv: Okej :)



Allt bra?

Hejhej

Hur är det med dig idag?

KRAM! :)

tack! ja de får man hoppas

söt ju :D

Skönt med prao i 2 veckor:)

Har också jobbad med försuring i skolan, vet inte vad du tckte men jag tyckte det var as trisst! Heheh



Idag har jag inte gjort nåogt, förutom skolan då!

Ha det bra

Kram

var ska du eftersom du inte ska vara i skolan förän den 13 november ? ;)

Hejsan fin blogg:) Besök gärna min;)

va kul att du blev godkänd: D























Follow my on Bloglovin







Trackback