jag fick en halvbror idag :D!



Jag fick en halvbror idag vet inte vad den ska heta ännu.. jag vet inte hur mycket den väger eller vad den ska heta eller när de föddes. mamma får inte ha på mobilen där inne så jag får veta när hon kommer hem.

idag har jag varit i skolan var lite små drygt kan man säga. gjorde inte så mycket idag, efter skolan gick jag & moa till församlingshemet efter som vi är konfirmation ledare till dom som är lite mindre än oss. det var med lungt gjorde nästan inget idag. kom just hem och ska gå och kasta mej i duschen.

har ni haft en bra dag ?

Kommentarer

Åh, grattis!



Hade gärna fått ett syskon till, fast då en lillasyster, haha!

haft en bra dag?

KRAM

så roligt :)

SVAR Jaaa :) Grattis till ditt nya syskon!

Naaaw! Va söt! :D

Grattis :D

grattis :)

jo jag borde nog det:) Gjort idag?<3

Grattis till halvbrodern! :D

naaah va kuul.. grattis :)

Vad roligt, grattis:)



SVAR: Konstigt.. ;O

Inte så mycket:)

har du träffat babyn än ?

Jag har inte haft världens bästa dag idag nej;) dudå?

åh vad kul!

så lite så :)

SV: Tack! :)

Sv: jag lyssnar på musik! :D

vad gör du då

aw, grattis! :)

va tycker du att den ska heta då? ^^



jag har haft en bra dag iallafall :)

åh va skoj, grattis :D

SVAR: Haha ojdå, det bara flyger en massa röda kryss! xD

Vad kul, Grattis :)

Ja:)



läs mitt senaste inlägg:)

=)

sv; det är bra

KRAM

Sv: Tack så mycket :D

men gud va roligt, GRATTIS<333

ursäkta för sent svar!

svar: haha okej!

några planer för imorgon ?



coolt med halvbror!

GRATTIS

Hur har din dag varit då :)

Sv: Jaha okej :)



Men gud vad kul! Grattis :) Söta bilder :)

ska svara på frågorna :)

sv: :)<333

KRAM

SV.

hihi vsg söt !

han va jätte söt :D

kram

Här födde hon?? :)

va roligt med en bror :d

har alltid velat ha en lillebror :(

:$

söt du e =)

Sv: Åh vad kul :D

Ska jag ha en fotoblogg mode blogg eller en vardagsblogg:)?

sv: så lite så! ;)

Grattis och vad söt han var :D

sv: hahaha :D



grattis! va kul :)

sv; jaa =).

Grattis, vad roligt :D så himla gulligt med bebisar :D

nej men så roligt:D

åå hur kan du hålla dig ifrån.. skulle åkt till bb me en gång :) älskar små nyfödda... ååå sva dom doftar gott.. :)

Ihi, det va ju bra=)

ååh va kul, grattis!:D

Jo, hihi det fattade jag men vilken tid?? :)

sv: okeyy ;P jag kollar bonde söker fru ^^

kika gärna lite på svaren :)

Öööhh vad har jag frågat dig??

Kolla in min blogg då jag fram till söndags ska ge bort en biobiljet.

Så skriv en kommentar varför just du ska få en bio biljet =)

sv: haha jag läser så gott det går :)

sv: Glad att du tycker det var snyggt:)



Söta bilder:)

Åg Grattiis :D

gud va kul, grattis!:)

kika in på våran blogg & kommentera gärna:D:D

grattis! vad söt :)

Åh vad kul! Grattis! Har ju inga yngre syskon så jag har aldrig varit med om något sånt

åh va kul. grattis :D

Åh vad kul, grattis :D Fick också en för nästan tre år sedan, det är så kul :D

Hej!



Jag utbildar mig till makeupartist i Göteborg och söker dagligen sminkmodeller. Är du intresserad? Hör gärna av dig. Det vore guld värt! Kram /E

grattis :D

grattis :)

Grattis! Jättesnygg din nya header är föresten! :D

Allt bra med dig ikväll?

frän blogg tjejen!

kram

Så söt, grattis =)

grattis :D

jag vill med ha ett syskon..

Vad roligt :)

Grattis























Follow my on Bloglovin







Trackback