lördag / hemma


Foto: Beatrice Jakobsson
i onsdags tog vi kort på kryddorna här är mina bilder.

godmorgon bloggen, jag tror jag ska kunna slippa gäspa idag. men jag tror jag ännu är lite trött, idag är det lördag och jag vet inte vad som händer. men jag tror det blir att sitta hemma och sen kanske vi ska äta tårta eller något efter som pappa fyllde år i tisdags. men vi får se hur det blir denna lördag.

idag fyller David Ramberg år grattis till dig ronebo :D!
grattis isabelle [LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK] ha en bra dag sötnos saknar dig! <3

vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

Jätte fina kryddfoton! Får mig att tänka på något italienskt.

Bra du är på att fota! :)

sv: haha, men du är ju inte med än eftersom du inte gjort som det står :P



nej, jag gör inte mkt alls x)

Jag ska träna mina gympabarn :D.

Massa fina bilder du har tagit (:

sv; Jaa :D.

Åh gott med tårta :D Snart får jag också äta tårta för jag fyller år, woho! :D



SV: Ja det var rätt skoj :p

Ah okej, skönt att du mår bra :) Nej det är inte så bra här, är sjuk :P



kra

SV: Jag ska bara ta det lugnt och plugga lite läxor. Roligt att du kikade in ;) Ha en bra dag!

Jag ska nog träffa några kompisar och sen spela innebandymatch :)

varsågod :)

allt bra ? :D <3

Hihi okej ;)

jag vet inte

sv; Ajjamän :D.

SVAR Ja verkligen =)

sv, Haha okej ;)

Nej, det är det inte. Det är http://miischas.blogg.se/ som har gjort den :D

Typ, fota och blogga!;)<3

SVAR: Tack, allt bra med dig? :D

de är toppen förutom min arm :)

vad gör du då? :D

Jorå det är jätte bra med mig:)

sv; Mjae, lite halvt bara. Haha.

sv; Japp :) Vad ska du göra idag då?

jajamen!:)<3

ah :)

okejokej , vem har gjort din design? :D

oj va fina bilder!

jaa jätte bra :) händer nått kul i helgen?

Sv: tack! Din också! :D

sv; tack så mycket :)

Nice bilder ^^,

sv. yaoo ;s

Tack so mkt ^^,<33

Oj det er longt juh :O<33

Jarå!:)

jadu va gör man dådå :O min kille är och jobbar så jag blir själv jag me,. hehe men de är skönt de me ibland ,)

Godmorgon ! :*

Allt bra ?

sv; haha, okej =).

Skönt ! :)

Jag lever

Händer idag ? :*

jasså nej men då kanske de inte är så kul inte =/

Kompis ! :D

Händer i helgen? :*

sv; Ojoj, då var det duktigt av dig att äta det idag Beatrice, haha :D.

Härligt ! :)

Så har du tagit svininfluens vaccinet ? :*

nu kör jag frågestund för första gången! :) skulle bli skit glad om du ställde en fråga!

kram / arnela :)

hihi :D

aah men precis de är bara att leva till hoppet, haha men han borde ta sig lite tid tycker jag allt :)

SVAR: Bra, det är bara bra med mig. :D

sv: tack ska du ha :D desamma :) <3

tack tack :)

sv. haha tack men nee xD

svaren är uppe ikväll! :)

va gör du då? =D

sv: tack, alla dina bilder är fina!



hmm... ska inte hitta på så mkt idag. Ta det lugnt :)

Tack detsamma! Vill du lägga till varandra på BlogLovin? Kram

fina bilder :)

låter bra de ;D

sV: visst är dom :)

tar det lungt.. är sjuk oså så det finns inte så mycke att göra! x)

Sv: Ja du haha jag har lanat så jag lär juh somna haha xD

vsv; Jag älskar kaviar :D.

Jag tror att jag har dig sen tidigare på BlogLovin, men jag kollar! Ha en bra dag:)

aw tack! :D

=)

Nu har jag lagt till dig:) säg gärna till när du lägger till mig:)

Sv: tack så jättemkt ! :D din header är ocjså jättefin ! :)

okejokej :)

vad ska du göra idag då? :D

sötis..

nja .. inte fint inte fult x) :P

så mysiga foton =)

omg, vad snäll du är!:D<333

jag länkar dig på min blogg när du fyller år ;)<3

puss älskar dig & saknar dig gumman <3

Ja, det är det verkligen!:)<3

JAG & MIN KOMPIS SKA BLI NYA PAOW & DESSIE ;) höhö...

thanks babe ;)

hehe ;D

har du nått/några tips på hur jag kan tjäna pengar idag? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback