matteprov idag blää.


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Fanny jakobsson (syster)

godmorgon, har ni sovit gott ?
inte jag har knappt sovit 6 timmar i natt. och idag ska jag ha matte prov, känns inte så bra att ha det när jag är trött men jag ska förska. och efter skolan tar jag och åker hem och ska vara duktiog och börja tvätta. åhh sen är det fredagsmys, men familjen för det mesta hela helgen. älskling ska på hockey på fastlanmdet så honom kan jag inte vara med.

ha en bra dag i skolan, på jobbet & hemma

Kommentarer

Usch, hata prov. :)

sv: ja, hennes glasögon:)jag med, hihi. älskar färgen på den bilden.



Lycka till ännu en gång!

söt bild:)

och jag sov också typ bara 6 timmar inatt.

var så lite :)

SV: Jobbade.. ska strax iväg till jobebt igen..

sv: :D

lycka till håller mina tummar:)

aha, jag lever :)

lycka till på provet :D

sv: jaadå, allt är bra med mig. lite trött bara, ska bli skönt med helg nu :)

själv då?

Svar: Tackartackar! :)

Din också :)

söta pics.

sv:okej,jag blir de i mars så inte så långt kvar.

SV:Okej! Då fick du ju ett bra "jobb" :D

okej :) inte mycket heller :)

du e vacker ändå..

jag är på mest aktiva idag :DD:D

Sv: Haha, ja allt bra? (=

tjenamors! hur är det denna fredag? :)



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

Ja, i snart 2 år(a)

hoppas det går bra, håller tummarna'!

Ojdå, jag har sovit till halv tio vilket var super! Lycka till på provet!

ha en bra helg ! :)

God morgon! Allt bra? :)

SVAR: Min kalender har jag köpt på Maxi, fast de finns på Bokia också. billigare på maxi :) kram

allt bra idag? :D

Fina bilder :) hur gammal är din syster? :)

hihi tack!;*

SV: detsamma förresten :>

SVAR Ja verkligen! :D



Söt syster du har!

haha tack :P

Fina bilder!:)

sv: Jarå, sj? :D

sv: okej, hmm, typ kompisar själv? :)

SV:Vad gör du?:)

sv. samma här :D gör du d? :D

sv: :)

SV:Hihi vsg!:)

SV:Okej! Jag svarar på kommentarer :)

SVAR Så lite så :)

Fin bild o söt flicka! :D

skoja inte :o

hur gick matteprovet då?

ni e så lika varandra hela gänget.. hur många syskon är ni ?

sv: härligt jora jag mår najs :P

hej :) vad ska du hitta på idag då ?

vad roligt, grattis!

hehe

sv; tack själv! :) Vad bra att det är bra, bara bra här med :D

SV:Hehe aah! Vilcken tid slutar du?:)

sv: okej :)

SV: hihi, tack, men jag är inte med på ngn bild i headern? :)

sv: Allt bra med dig? ^^

SVAR Blir väl idol & så :) Dd?

ni e 12 st alltså snart ? mamma e gravid ?

okey , ;) inte så mkt ... ^^ fin blogg

Sv: Tack detsamma! :)

Följ gärna min blogg på BlogLovin!

vi har matteprov på måndag :(

ohja!:) vad ska du hitta på i helgen då?=)

hur gick matteprovet? :D

Jadå!:)

Vad ska du göra i helgen då?:)

Tack detsamma tjejen! Vad händer i helgen då? Kram /M

Händer för tillfället då? =)

Tack desamma! :)

Vilka fina bilder!:)

hoppas provet gick bra =)

Tack dsm! <3

Aa verkligen. Vad ska du göra nu?

Sv: tack detsamma =)

hoppas att det gick bra med matteprovet :D.



hur gick föräldrarmötet? :D

tackar:D

detsamma du!(:

SV: Okej :)

Hittas på i helgen då?

kram

jättefinblogg:)!

duktig du är på att fota !

Din lillasyster är så söt! ^^

Riktigt gullig klänning också...

nej vad söt syster du har ! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback