min outfit för dagen












































Min outfit för dagen
Jeans: JC
Tröja: Bikbok
svartlinne under: H&M

godmorgon, idag är jag nog lite piggare än vad jag var igår. somnade runt halv tio i går kväll. det var super skönt och sen vaknade man för en halvtimma sen. idag är det onsdag en dryg dag tycker jag, men bättre det än att vara hemma. det gör ont i min arm men jag har inte blivit sjuk, jag klarde mig!

ha en bra dag!

efter skolan ska jag inte hem men jag är hemma vi 19:00 tror jag.

Kommentarer

okej, låter bra :) hur är det med dig idag? :D

snyggt =)

vilken tur att du klarade dig :D

Sv: Tack :D Finns det något jag borde ändra på eller kanske lägga till ? :) Kram

haha ja får la hoppas det då ;)

söt outfit:)



sv; inte jag heller ju:$

hahaja;*

nya bilder i min blogg, kika in? :*

tack:D

sv; haha älskar du min blogg eller vad menade du? (;

ja k :)

sv: allt bra med dig idag? :)

fint!

fint ditt hår e =)

Snyggt! :)

snyggt halsband :D

Vilken fin färg på tröjan! :)

fin outfit^^

SVAR: Tagit en kod och gjort egna snöflingor ^^.

riktigt snygg tröja, bikbok är bra :)

Hur mycket kotade den?

haha ;d

fin outfit:)

gillar outfiten!

Kikar in och önskar dig en fin dag!

fint(:

haha okej! jaa ibland kan det vara det! hur har din dag varit? <33

RE: hehe okej :) jag ska fixa något att äta nu hade jag tänkt, hihi.

Okej ;) Blir nog att plugga

SV: inget specciellt iaf, :)

tack såm ycket din blogg är också hjätte söt!

haft en bra dag:)

snyggt :)

snyggt =D

Hej cooling !

Allt bra? ;*



Frågestund i bloggen , fråga vad du vill ! :)

Söt blogg du har =)

Vad skönt att du inte blev sjuk =)

NEj inte så mkt, ska träna och plugga, fin outfiit:) <3

Tröjans er skön ut, lite slapp.

Görs?:)

kommentera gärna vilken kammera du tycker jag ska önska mig. Din åsikt betyder mkt :)

Tack.. Http://barachristina.blogg.se

så lite så!

snyggt!

Finfin outfit! :)

- Vinn en tidningsprenumeration värde 450kr i min blogg! Eller varför inte ett presentkort på 500kr hos YVES ROCHER?

- Var med och anmäl dig direkt, lätt att vinna :]



- Designar även bloggdesigner.



Hör av dig :] ♥

http://akolan90.blogg.se

hur är det idag?:)

Vad tycker du om bilderna jag tog idag sötnos?<3

Sv: Jaa :)

fin tröja :D

sv; Varsågod =).

sv: nja, jag gör inte så mkt faktiskt :)

göra ikv då?

sv: jaop :/ altt bra annars? kram!

snygg outfit! :)

jo, det är bra här med! :)

aw, fin outfit girl! ^^

fin outfit :><3

SV: vad gör du då? :D

fina kläder,bikbok har alltid fina saker:) vill du vara med i min fototävling föresten?

sv, jodå :)

söt outfit!

Jo det är bra med mig också!

yes =)

fin outfit :)

najs outfit (: <3

vad tycker du om min nya klänning? ;)



http://parisaas.blogg.se/2009/november/min-nya-klanning.html#comment

Vad tycker du om dagens bild på min blogg?

Snygg outfit och grattis till din nya lillebror!



Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback