min outfit


Foto: Beatrice Jakobsson

alla andra dagar vart jätte bra med inte den här, alltid lika seg. men jag var duktig och var med på gympan, och var typ ingen som var med. sen hade vi språk gjorde nästan inget där heller. och bild med ronny idag gick det bra med honom han hjälpte andra och jag slapp prata med han.

skulle se bio med olivia och filippa men blev inte så för jag inte hade alla saker med mig.

Dagen outfit:
Mössa: H&M (NY)
Jacka: vera mode (1 år gammal)
Halsduk: minns inte
Jeans: bikbok (ett 2 år sen)
randig tröja: JC (ett år sen)
benvarmare: finns över allt.

det snöade på gotland idag, men det blir bara vatten.

Kommentarer

Tack så mycket!

Några planer för helgen än kanske? :P

haha;)

okej va bra:) samma här! vad gördu? kram

fint tjejen! :D



händer i kväll då?

haft en bra dag? =)

SVAR Tack :) Snygg outfit där!

♥ finaste bloggen kolla in våran så e du söt!

:DD

hehe, en hemmaklänning bara:)

sv: samma här :) hur mår du då? =)

Hendero ;)

SVAR varse :)

snöade här med. men det la sej självklart nt på marken, utan försvann!

svar: ttaack<3

sv: jag svarar på kommentarer :) haft en bra dag?

sv; hehe :] allt bra today? :*

sv: skönt att höra :) jo allt är bra här med! gör du då? :)

SV:Ganska bra! Lite sjuk bara :P

hehe..tack så mkt:D



haft en bra dag?:D

:)

Haha okej härligt:D

sv ; det var så lite :d

jo det snöa här med , men nu är det bara plaskigt ..

:DD

yes! vad ska du göra ikväll?;)

haha tack du :D

svar:

helt okej med mej! vad gör du? :)

Fin outfit :)

http://justjuliet.blogg.se/2009/november/suprise-tavling-i-samarbete-med-tvspelsweb.html , var med i min tävling :D

hihi vad bra:D

sv; jag kan tänka mig de:S

XD

Söt outfit;)

benvärmare behöver ja köpa..

sv: okej, samma här :)

snygga jeans..

det snöade i stockholm med (:

jahaa okej roligt. ska träna bara : )

hihiokej :* jooo samma typ (:

Hej, jätte fin header. E du modell? Bilderna ser så proffsiga ut.

Kram

haft en bra dag?

KRAM

jaha.. de va synd... dom e fina..

svar:

okej, jag pluggar ska dock äta nu :)

SVAR Hihi :D Allt bra?

sv; haha okejj, måste prova! tack :D

din outfit var jättefin :D























Follow my on Bloglovin







Trackback