nu åker jag på prao



Vart ska jag ?
knäpper av datan och packar ner den bara för att jag ska ha med mig den bara för att lägga in bilder på datan. men jag har inget internet, lånar data av david och johannes. skriver en gång per dag kanske. eller sen åker jag till älskling ett tag tror jag. sen ikväll tar jag bussen in.

vart ska du bo?
Jag ska bo hos david och danne. david är en gammal vän och danne är hans kompis jag känner (inte min kille) kommer hem på fredag någon gång då ni får se lite bilder.

vart ska du praoa?
fotograf i visby med moa.

tack, vi hörs imorgon love <3

Kommentarer

Lycka till, du!

SVAR: Jaha, okej. Vad kul!

Ska kika in här lite då och då och kika uppdateringar. Ha det så bra!

sv: det är bara bra

KRAM

SVAR Vad roligt att praoa hos en fotograf :)

Låter riktigt roligt! Du kommer garanterat få en supervecka! Lycka till.

låter som en rolig prao!

ååh! hoppas du får det bra och kul :)

sv: Det lät skönt det med, ha en bra prao då :D <3

Du får ha det så jätte roligt! Lycka till!

hihi:D:D

Händer ikväll då? :D

sv: okej, ja e sjukt trött.. sovit en timma hah..

aha okej vart ska du praoa?

Härligt :D Jadå

Sv: Jag gör ingenting, hoppas att du får det roligt! =)

okej,trevligt :)

Ha det så trevligt :D^^



sv: Hihi tack =)

hoppas du får det kul :D

ha så roligt:D<3

vad kul :)

sv; vad roligt att fara på prao :)

det samma söte :)



jaså? ha det så kul då . ja det sk ajag! <3

hoppas du får roligt då :D

Bor du på gotland eller på fastlandet? Coolt att praoa där iallafall, hoppas att du får roligt :)

Svar: åååh, så skoj. Du får ha det roligt! :)

nja ska göra lexor.. ha det dunnder bra..

jodå, det e bra :D

sv: ha det så braa :)

sv; haha, ja ;d

typ inget...ska snart bort till ica tror jag nog.. måste ha en zero.. :P

hhaahah ses ;D

fan vad gött! :D

sv: höhö yes :)

hur är det med dig?

Tack .) härligt jora lever.

ha okej ahre så kul ! :O

sv: åh va kul. jag saknar visby :( Var där i våras, bodde i Dalhem i en vecka :)

sv: Ja men eller hur :P Går du i 9:an? Hur kan du vara 16 år då? ^^



& jaha okej, ha det så bra du med<3

hoppas du får det sjukt roligt:D!

sv: jupps :p

händer idag då? :P

Vad roligt! Hoppas du får en bra praotid :)

sv. skoj skoj =)

svar:

roligt :D

sV: Jao! Gud vad kul med prao du!!=)

hej hej! allt bra med dej idag? kram

låter roligt :)

okej fan va najs :D

Ha de så roligt :)

Jaha okei låter kul :)

RE: ha så fruktansvärt bra :D

Sv: ja den var grym :D

va roligt ;)

ha det så bra :)

bra att du skriver en gång per dag iaf :*

varsågod! :)

SV:Okej! Svarar på kommentarer.

med mej är det fint :) lite trött bara.



ah åkej. hoppas du får en fin praovecka. vart är det d ska praoa på?

kram

så lite så, du är ju vacker :)



okeej vad bra att allt går bra! jo det funkar för mig med. hade du en bra helg då? :)

vilken fotograf? jag vill också praoa hos ngn fotograf! :oo

åh vad kul! Jag letar efter prao plats jag också.. men jag kommer inte på något bra.. :(



SVAR: nej blondiner.. (haha jag kan ju inte snacka ski om blondiner efter som jag är en själv?!) nej men hoppas du förstår vad jag menar.. som paow och dom.. usch. sånt skit håller inte vi på med ;)

HEHEKRAM

sv: okkkkej :)

Hur mår du idag då? :)

vad ska du göra idag=:)

sv; va kul att praoa som en fotograf!! :D ha så kul:D

Ha det underbart! :D

sv: härligt. jodet är jättebra:D

jag har frågestund på min blogg.. skriv gäran någon fråga..

Vad har hänt i helgen ? :D

hej snälla ställ en fråga på min frågestund <33

PUSS

Jaha, va kul! Komme rläsa din blogg varje dag:D<3 Ha så mysigt med killen;) <3 kram!

SV: Tack! ^^

Ja, eller hur! Jag hoppas Ola vinner:D

härligt :))

jätte bra :DDD

ha det så kul :))

hoppas du får en fin söndag =)

svar; jag menar det :)

haft en bra helg då?

min brorsa var precis på prao hos en "B-fotograf." hehe, ingen aning vad det är.. :)

Okej, trevligt:)

Blir det ikväll då?:)

najs med prao!

Tack. :)

bor du långt från visby annars lR? :P

Vad coolt att praoa som fotograf, hur fick du prao jobbet lr va man ska säga? ;p

hihi tack! :D<3 allt bra? :)

sv: tack så mycket! din blogg var inte heller dum :)

Ha det så kul på praktiken :)

hihi jo fast jag hann ändå med!:) lycka till med praoen!:)

nice ;o

SVAR: Haha vi missförstod nog varandra.. Glömde av vad vi pratade om först också ^^ kram

Jätte fin blogg!:)

haha yää ;D

kul att praoa!! :D

kul med PRAO! :D

jasså, lycka till! :-)

jasså, lycka till! :-)

Sv: Okej, dem var söta.



Hare gött<3

hoppas du får det kul och lär dig en massa!!

Vilken fin blogg du har!:)

Och jätte fina bilder du tagit!

Hej, vilken jätte fin blogg du har! :)



Tänkte fråga om du Ville hjälpa mig och min pojkvän att vinna en resecheck på Swebuss Express?

Läs på min blogg varför! Snälla din röst är guldvärd! :)

Klicka bara på länkarna och rösta, klicka på båda två!

Det går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=54



... Och om du sedan vill ha ännu flera besökare till din blogg, länka mina bidrag på

din blogg åt mig så länkar jag dig på min blogg! :)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Lycka till! (;

åh vad roligt! :D

SVAR: Maila mig för mer info om det :)

[email protected] <3

Taaack så mycket!

sv: tack så mkt :D allt bra?

Kul blogg du har :P

Fina bilder =)

sv; Hihi :D



Ha så kul nu :)

SKOJ! :) Hoppas du får det bra :D

Inte så mycket, ska se film med hjärtat och mami snart :)

Sv: haha hitar du några roliga?:D

Jaha, de låter ju riktigt roligt! :)

å va fin blogg:D

Sv: Okejokej :) Hoppas du får kul!<3

fan så kul!



http://adamlagerstrom.blogg.se

SV: haha ok ... men så kan det va ibland.. =P

Haft en bra helg ?



KRAM

vad kul prao du har:D

Åh vad kul det lät! :)

hoppas du har det bra hihi (:

sv: ja verkligen :D Gotland är riktigt fint!

Vad roligt!:D























Follow my on Bloglovin







Trackback