nu kommer bilder


modell: Beatrice jakobsson (jag)
foto: moa lindqvist

här är två bilder jag bjuder på idag, dom togs igår men ni får se dom idag.

började med att jag gick själv till praktiken, bara för moa hade så ont i huvet. men jag glömde det snabbt och fick se många söta glada barn idag. tog kort på dagis idag i vsiby mycket fina bilder, sen åkte johannes och hämtade mig och jag åt mat här hemma. sen tillbaka och jobba lite själv.

sen när jag kom hem till david så var det nästan bara att gå igen efter som Göran (som tar hand om oss) björd oss på bio. vi såg filmen som heter bröllops fotografen.

bröllops fotografen är värd att se




Kommentarer

sv: haha jag håller med dig!

Söt du var på fotografierna förresten :)

Åh vilka fina bilder :)

okej, fun! :)<3 vg?

aldrig! :D

gullee du

sv; yes! Fina bilder:)

söta!

söta!

Ingen på mig, NAJ NAJ! :)

sv: skönt att höra :D jo allt är bra här =)

fina bilder!

hehehe..XD

nej nu ska jag sova. nattis!

hihihi :)

så söt!

SVAR :) Fina bilder på dig!

sv; Men ni är verkligen de :o. Och du är söt!

Jaa :)



Fina bilder!

sv: :)

Haft en bra dag gumman? Kram

jasså men det låter skojsigt, det var det väl eller? :-)

sv: bara bra :D gör du då? :D

Sov så gott:)

Sov så gott:)

Haha precis :) Jättesoeta bilder iaf :D kraam

haha, min kompis är lite annorlunda ;) haha

Kul! Kom precis ut från duschen, har varit ute och sprungit :D Hoppas du haft en bra dag!

Jag gjorde inte mycket i lördags, jag tråkade.. Själv?:)



Förlåt för sent svar..

sV: Tacktack! Vilken bio? =)

kolla kommentaren ja fick :(

Haha det passar väl till praoen? Fotograf film menar jag ^^



Svar:Samma, fast jag missade True Blood på tv så jag ska se den innan.

snygga bilder!

kan du svara på mina med? har fan 10000 kommentarer att svara på JObbigt.

hihi du är snyggg :D

Svar: Det är bra med mig också :)

sv: hehe okej! :)

Svar: Det har jag också :)



Fina bilder! :)

aw men gud vilken söt bild:D<3

mm, vad änvänder du för kamera ?:D

jodå, det är bra!

Ska du göra idag då?:)

fina bilder::)

Skönt o höra :)

SV: Skönt det! :D Med mig är det kanon, händer idag då?

vacker!

vad gör denna dag?

okej vad mysigt :) vad ska du göra ihelgen da?

Tog eran handledare med er på bio? =) gud vad snällt =)

fina bilder :D

Sv: Okej :) Svarar på kommentarer sen blir det en liten powernap för jag är jätte trött!

första gången du har bildpå dig själv. förtsätt med det :D

sv: det har varit bra

KRAM

sv: jepp...

hur har du det på praktiken? det är kul va? :)

Okej :D

Åh jäklar!

och jag som tyckte jag hade många...

åh va söta bilder:)!

fina bilder:)

åh va kul, nä ingenting :(

sv; okej , varför inte? ;)

okej vad roligt:)

Jag vill oxå se den....:)

Gud vilken fin blogg :) Gjort designen själv? :)

Ursäkta, nu har jag vart riktigt dålig på att svara på kommentarer igen :(



Hoppas allt e bra med dig !?



Läs mitt senaste inlägg där en gästbloggare skriver om sitt facebook beroende, du kanske känner igen dig eller så inte !?

fina bilder :D

:D, har du tagit svininfluensan sprutan ?:)

söta!

Härliga bilder! :D

Kram

det tkr inte jag & verkligen aldrig lika söt som du!

värsta fina bilder :)

bröllops fotografen vill jag se:)



du ör söt!























Follow my on Bloglovin







Trackback