pigg och glad.



min mössa jag köpte igår på H&M

igår, kom älskling hit var med han och vi gjorde inte så mycket. han sov här, och jag orkade inte knäppa på datan imorse därför blev det inget inlägg. men vi klara oss, sov inte så mycket inatt heller efter som det var så sjukt kallt. eller är det bara jag som tycker att det är kallt

idag vanlig skoldag, svenska musik engelska & slöjd. en slapp dag, och inte några bra lektioner. men jag var glad och pigg idag med. sen bussen hem, skönt att vara hemma och krypa ner i sängen.

Kommentarer

ja det vart den:D har din dag varit bra då=)?



fin mössa btw:)

SV: JOdå det är super bra med mig :)

sv: :) gör du då? :D

det är bra!:)

söt mössa!

sV: Hah okej. Vilka fina armband du har på bilden! :)

Heh, härligt mössa:D

Tack.:D

bra då:D



JAG MED! vart jätteförvånad att dom spela den på radion:D

vad ska du göra ikväll då?:)

brabra, sj? :D

jaha, okej men roligt roligt!;) jag ska träna :P

sv: Nja typ samma :)

SVAR Heh okej =) fin mössa!

händer ikväll då?:)

SV: Jodå :) Gillar du att fixa med bloggar? :)

Ja den mössan var snygg :D

ingen orsak :)

jättesöt mössa!

Bra:D

Skönt!

sv: Yes :D

SV: hehe okej jag gillar att hjälpa andra men inte mig själv xD

fin mössa:D

Vilken fin blogg du har! Vad händer idag då? :)

taaaack :D§

Allt bra idag då?

Sv: ah :D

hur har du fått så många besökare?:D



Lägga till varandra på Bloglovin?:)

Hihi. :D :D

SV: ja det har jag :)

åh tack igen! :)

hoppas allt e bra med dig idag:D

sv; tack så mkt sötnos!

okej:) jag ska bara tare lugnt & se tv troja:D

SVAR så lite så =).

sv*; hon blev säkert glad, hoppas jag:D

jodå :)

;D

allt bra?

tack tack! hur e de?<3

sv; HIHIHI! :D

åh vad härligt! :)

ja den är bra ;D

jarå, riktigt skönt:D

:D

Samma här! :)

Sv: :D

jodå dt e bara fint med mig:)

hehe~~ lögger redan i sängen o kollar på min kinesisk serie och vänta på mat:p

SVAR :) okej

:D

sv; vad gör dudå :)?

:]

hehe, jaså :D tror det är en likadan som jag har.

Gud vilken söt blogg,

hoppas du har haft en bra dag!

Kramar

söt! ser nt så bra, men fin iaf!<33























Follow my on Bloglovin







Trackback