praktik en vecka till.


foto: Beatrice Jakobsson
Modell: Moa lindqvist

godmorgon alla sötnosar. har ni sovit gott ? det har jag fast är ännu trött det känns inte så bra alls. men så får det vara, annars är allt som det ska. har just ätit frukost och sitter nu och lyssnar på musik. helt sjukt att hela helgen snart är över bläää.

vad ska jag göra idag ?

jag vet inte ännu hur det blir men det får jag se när älskling svara på sms. men annars är det visby idag och bo där en vecka till har ju 2 veckor praktik. men den här veckan går nog snabb den med.

vad ska ni göra idag ?



Kommentarer

Jo det är klart :) sött får ^^

Okej ♥

sv: Allt bra med dig idag? :D

Med mig är allting bra!

Själv då ? ♥

sv; Tack, jag ska göra mitt bästa. Haha =).

Allt bra idag då? :D

visby är så fint :D

vad praktiserar du med ? =)

Ja, men de lät ju bra!

Svara på dagens fråga gärna!

Ja okej (: men åh, hoppas att det blir roligt i alla fall!

Det är så tråkigt att du bara skriver en gång per dag. :(

jag är ockås trött, fortafarende, men inte så trött som igår:P

Ja :D

SV: Tack så jättemkt :)

Har du bytat tillbaka till din gamla header igen eller? för det är den jag ser nu.. :)



kram!

sv; aha okejj, men ser inte den nya :S

Nu har jag börjat blogga igen :D

Allt bra med dig? :)

jag med ;D

SV; det är bara bra :)

vad gör du?

SV; inget speciellt :)

sv; jaa =).

Okej!=)

japp, vad har du gjort i helgen då? :)

Allt bra med dig idag ? :)

Fina bilder! :)

sV: Jag ska snart in till stan och se en musikal! :)

sv:

samma här :D

sv; vet inte :) allt bra? :p

hihi ja, ^^ söt biiiild^^<3

härligt med praktik =)

Hej :)

allt bra med dig?

har du för dig då?:)

sv: Jag förstår de, läggs era bilder ut någonstans då? :D

Okej :)

det är bara bra med mig också.

Vad gör dudå?:)

hej:)



min dag har varit helt okey^^

jag mysat med mina filmer, inget spec..idag kmr jag göra dtsamma, finns ite mkt att göra på en söndag lr?:P



händer hos din del då?:D ..~~

sv:

kollar på simpsons haha :)

SVAR :)

jag kan mejla över dom nästa vecka när din praktik är över :)

Ha en fin dag ♥

Sv: Varsegod. :) Moa ser rolig ut. ;)

Shit! Vilken underbar blogg.



Hur fick du så många läsare?

Hur länge har du haft din blogg? :)

det borde du vara :D

du får ha en bra vecka:)

anmäl dig gärna i veckans blogg! :)

hej, kikar in :) det va ett tag sen

allt bra med dig denna söndagen?:)

Sv ; Yess super kul :D

Vart är du praktikant hän ? :)

Varsegod=)

Jo, en snabb fråga, en n där kamera som du fotar med, hur mycket kostar en sån ungefär?

JAg önskar mej en sån i julklapp förstår du så skulle va glad om jag fick reda på priset:) Kram!

det låter super det:)

med mig är det jättebra:D

sv; Ja, det tror jag nog =).

okej!= D

Frågestund på min blogg!! Släng in någon fråga så blir jag mycket glad!:))



http://randaalbanna.blogg.se

:)

Nej fy vad roligt! =) går det bra?

jodå:) det var kul:) Ska du hitta på idag då?<3

du kan nu rösta fram vilken reklam som är bäst på min blogg :D

hehe ;)

äre kul med praktik da? :)

Vilken jättefin blogg du har! :)

fina bilder :)

Vad härligt =)

absolut, vad hittar du på?:)

jaha okej, MEn varför vill du sälja den? :O <3

SVAR Hehe ^^ va gör du då?

okej just nu svarar jag på kommentarer och lyssnar på musik men ska på match om ett tag:)<3

vad är de för praktik ?*:)

planer för dagen då? =)

sv: jaha de låter kul ! :)

Yepp!:D

sv; hiih okej:D!

jag äääääälskar din blogg, läser den varje dag (;

Ha en fin dag :)<3

SV; händer senare ? :)

Helluu :)

allt bra?

okej! nja jag sitter endast här och kikar runder lite på bloggar:)

Tack så mycket! Ska dock göra om den snart, blir så deprimerad av den mörka vinröda färgen :p ;)

Tack sötnos ♥

Älskar din header!^^



Hur har din dag varit?

sv. Vad bra :)

Jo allt är bra här också :P

Anmäl dig till veckans blogg sötnos :*?

nja, kunde varit roligare;) haha

Varit i kyrkan för att jag håller på att konfa mig.. inte så kul kan man säga.:]

sv: haha :D

Har du en bra söndag än så länge? :D

frågestund på bloggen, klicka dig in och ställ gärna 1 fråga eller 2 :)

KRAM!

;)

vsg :D vad ska du hitta på idag? <3

ja:)<3

oj..ska du jobba idag??:O shit..~~



vad prao du för ngt då?:

sv: ja blåa :D jag tror hela västra götaland har blåa bussar! haha

wow, ni på gotland är ju weird (H) hahaha, men jag älskar eran dialekt :D

Sv: ahaha ok;P



har du kul på din praktik?:D

Hoppas du får en bra kväll:)

aha okej<3

allt bra idag då? :)

Haha, söt get :D

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

HIHI söt bild :)):):























Follow my on Bloglovin







Trackback