Praktik på bildvison var bäst!


Modell: Beatrice Jakobsson & Moa Lindqvist
Foto: Gröan Nilsson

igår kväll gick vi bort till några kompisar och dom skulle på fest så dom hade för fest innan. men jag och moa var bara där helt enkelt. sen gick vi med dom en stund, men Christian gick med mig och moa. vi hade jätte roligt, en super bra kompis. men till slut skulle han träffa några kompisar så vi gick vidare. men sen ringer han och säger att han kommer att bli dödad. jag isak och adrian springer hela stan och då menar jag hela stan bara för att hitta han. till slut skriver han: jag sitter på max och äter med dom som skulle döda mig. (varför springa runt hela stan i onödan?)

idag, sista dagen på praktiken var helt okej. fick bilder på oss och andra vi tagit kort på. fick en bild sen vi var super små som ni får se imorgon tror jag. vart bara en mys dag kan man säga, och en lungn dag. men nu är jag hemma som jag lovat blir det många bilder ni kommer få se fram över.

Kommentarer

Hej! :)

allt bra med dig?

SVAR: yessS:

Du ser ut som en ^^,<333

Fin bild! :)

taack va söt du är :)

Söta bilder^^<3

sv:jooo!haha du är söt:)<3

är de bra annars då?

fina bilder :)

varsågod :)

Okej, så bra :)

jodå det är bra med mig. Vad har du för dig då?:)

haha det va jag som skrev det där som vart utan namn :D

igår (natt) vart jag på new moon-premiären :D

sv: okej

KRAM

Tihih säger bara sanningen ju ^^,<33

ojj gud vilken fin blogg du har!:D



kram!

sv; ojaaaaah :D

Jaha okej,är med två kompisar, vi ska ha "tjejkväll"

Men "spa" och sånt:) <3 hihi^^

Händer i helgen?:)<3

Galet fint kort :)

Söt bild på er två :)

fin du e på bilden.. :) ja har inga planer inför helgen.. dudå ?

va kul!

sv; Härligt! Jodå, det är helt okej =).

kram på dig sötaste! :)

ska fortsätta se idol med de andra nu. kramis!

ahh, men nu är det försent att åka dit :P

Sv: Vad bra! :)

Jo det är bara bra, bara lite orolig/lessen! :/

hur mår du idag då gullet ? :)

vilka fina bilder :D

sv: Härligt jara det är najs meed mig ;)

Fina bilder!:)

hehe trodde först det att han skulle bli dödad var ett skämt, sen på riktigt och sen visar det sig att det var skämt, men skönt!!



Otroligt fin bidl och bra praon var bra:)

Så söta!

sv: Ja nu mår jag bättre :)

Okej vi ser på tv, och så dricker jag té :D

Hejsan hur ska jag ha min blogg?

läs mer om det på min blogg!

Kram :)

Jättefina bilder!

sv; okej :(

ja, jag också.

tyckte du det var rätt person som åkte?

SÅ BRA :d jo jag mår bra. lite dålig efter sprutan..

tycker du ?:D tack, tycker du inte att jag ska byta tbx då?

SVAR Hihi ja :) Vad händer imorgon då?

sv: hehe jupps :P

Ja det tycker jag med :)

sv: Jupps :P

Händer i helgen då? :)

Svar

tack!(:



bloggen är gjord av en kompis men tycker att den inte passar mig.. :/ men den är fin det tycker jag, håller på att försöker göra en egen design och det går sådär xD!

Haha jaa :) men ångrar det verkligen inte!

Haha du kommer bli :) nämen den är jävligt stark! såå mycket känslor och så i den!

sv: tack så mkt :D

sv: oekj, jag ska på bio och har match ;)

fin blogg ! : D

okejdå ;)..

ja jätte många blir sjuka :/ .

Jooo... det var några fjortisar på midnattsvisningen som började applådera och skrika och hålla på för att en kille (sjukt snygg men ändå) tog av sig en tröja. man bara KÄÄÄÄÄÄÄFTEN! typ (a)

sv; Ajjamän =).

Hhhaha nej men jag tkr verkligen din blogg är fin! <3

svaR

hihi okej:D

härligt:) aa, de är bra!

härligt!

~~ det är faktiskt rätt bra här med :-)

svar: hihi tack:D

ska vi följa varandra på bloglovin? :)

precis ;) har du tagit eden?

SV; hehe :D, hur är det emd dig då? :)

kram

fin design :D

Sv: jag ska strax, strax borsta tänderna och raka vägen till sängs!

Allt bra idag? :D

SVAR Nja tänkte sova strax :)

skönt! :D

Tack så mkt ^^,<33

Jag bor i halland själv då ^^,<33

åh gud vad jobbigt, jag skulle vara skit ledsen :( Tänker på dig, det kan inte vara kul att vara utan sin käraste så länge :( <3

fina bilder =)























Follow my on Bloglovin







Trackback