saknar


Foto: beatrice Jakobsson

godkväll, jag stänger ner bloggen för ikväll den är så sjukt seg och vill inte bli sur på datan. just nu vill jag att pappa ska komma hem och hjälpa mig. sitter och skriver med min älskling, saknar honom sjukt mycket fast vi träffades idag. sen imorgon åker jag nog hem till moa och sover hos henne.

imorgon är det fösta December och jag vill att det ska börja snöa då och sluta efter nyår. men vi på gotland kommer säkert inte få något snö iår :O hahah, nej puss hej.

godnatt!

Kommentarer

SVAR: jaaa... vet!

hahah asså helt knas nästan ingen har fått snö ;o

jag mår bra tack :)

sv: haha men vad är det du önskar dig? :D

jag önskar mig säsong 2 & 3 av gamla beverly hills på dvd, vilket jag får :) sen får jag pengar och tre resor också ;) haha

Har du hittat på ngt kul i dag?:)

bloggen är seg för mej oxå, så jävla störande , de blir så jämt nu förtiden!:o



sv: tack

godnatt! =)

ja riktigt mys:)

okej, kolla tv och plugga ! :)

Åh, första gången jag ser snöflingorna, har varit kryss varje gång :D.

hejsan, haft en bra dag ?:)

mm :(

godnatt gumman :D

håller med dig :)

mm, hos mig är det 2 dm snö :D

jätte bra sj? :))

tack :D

första december, ja. fan va tiden går fort!

hihi, hur har du fått snön så? o:

visst var dom snygga :D



hehe, du min dator har också blivit seg på bloggen :P

visst var dom snygga :D



hehe, du min dator har också blivit seg på bloggen :P

sovgott bibi

Hej, allt bra? :)

frågestund på bloggen , passa på att fråga :)

Kollade precis på paradise hotel typ. :)

Sov gott!

vilken söt blogg du har :)

ta hand om dig! puss

ja!

okejjs :).

svara gärna på kvällens fråga :)<3

varsågod <3 aha det låter ju toppen! det är helt okej med mig, kanske händer lite för mkt saker på en gång men annars så :)

nämen tack så jätte mycket!

godnatt=)

okej, jag har varit borta hela dagen och haft riktigt trevligt =)



vad händer idag (Tisdag) förutom skola ?

SV: Jo, men jag är typ helt frisk nu. =) Lite ont i lungorna bara..



Göra idag då?

KRAM

sv: precis! lät väldigt najs så ja. Tänk om du skulle få det:D

sv: Det bara samlar sig:D hehe

sv: kul att du gillar't:)

jag har haft en skit bra helg, du då? :)

tack! :D

jo jätte bra!

sV: anytime :)

heej :)

vad hittar du på då ? <3

vi kommer nog inteheller få snö:O

okej :P

hoppas att allt är bra med dej? :)

hade du en bra kväll?

sv: bara plugga :/



allt bra idag då :)

Jaha okej :P

hehe jo jag vet att jag ska göra det som är viktigare först men det är inte alltid att det som är viktigare är roligare heller..XD

hihi :DD Sry för jag inte svarade igår men min dator blev jätte seg så det var bara att stänga va den... :(

Hi! woow! GREAT blogg! :D:D I'm an norwegian international-dancer som inviterar deg til å være med på min "How to dance-christmascalendar". Ny video hver dag hvor DU kan lære å danse! :D Helt gratis ;D

Følg med på lrdansejulekalende.html" rel="nofollow">http://irlins.blogg.no/1259660279lrdansejulekalende.html

eller min twitter :)

Ikväll, hoppas jag :)

sv; hih ja:)

är allt bra?

okej ,ne inget svarar på kommentarer :=

sv; jodå :D

sv: härligt jara allt är bara bara med mig ;)

Hela blogg.se är seg på min data, plus alla bloggar D:



sv: Tack!























Follow my on Bloglovin







Trackback