skönt att få vara hemma.


Foto: Beatrice Jakobsson

igår åkte jag och moa till visby för att vara med david och dom. fick träffa sjukt många igår, kännde inte alla sen innan. men nu vet jag iaf vem dom är. med det som var bäst på hela kvällen det var att jag fick träffa Sigrid, vi har inte träffat på 100 år kanske. eller vi har ju sett varndra men aldrig pratat och så. sen jag gick i 5:an eller 6:an sist vi träffade varandra och pratade.

tog bussen hem tidigt idag, orkade inte vara kvar i Visby ville bara hem. super skönt att vara hemma, idag blir det nog att vara med killen vad ska ni göra ?

Kommentarer

uhh värdelöst av honom :( Om ni inte setts så ofta, åh sen åker han till krogen ist :(

super fin blogg!



vill du bli veckans bloggare?

kika in och anmäl dig till tävlingen hos mig.

du har ingenting att förlora på det lixom ;]

love / batman♥

cool bild :)

svar: Tack :)

RE: Skönt ! Det e fint med mig :D



Jasg älskar sånna där grejer ! :D

På bilden alltså!!!

Träffa kompisar! =)

sv; tack så mycket :)<3

Svar; Härligt! (: jo de är bara bra ;D händer i helgen då ?

okej.. det var synd =(

RE : JA VERKLIGEN !! :D

Bruar ha kul med dom ibland , fast det var ganska länge sen jag använde en sån , dom går lätt sönder ! Händer idag? :*

svar:

okej härligt att höra :) händer idag?

Hihi Du ? Bor du hemma med dina föräldrar eller i egen lägenhet?:) <3

svar:godeftermiddag :) Nu är jag tillbaka på bloggen, kika gärna in och berätta vad just du vill läsa/se mer av i bloggen :)<3

Svar; ah va mysigt (: ska träffa massa kompisar ;D

ja men visst var dem :P



kommer ihåg när jag var liten då hade jag alltid en sån leksak :P

aa det länktar vi till:D hur gammal är du?

oohh, en slinky :D

jag förstår de

Sv: Tack så mycket stumpan :)

Haha nemen :D Är du fotograf föresten?

sv: så lite så (:

åh taack så mkr ♥

RE : Trevigt ! :D



Staaan

så mysigt:D

vet inte:(

sv; okej va mysigt:)

mina trasslade alltid ihop sig :P

hehe, ja det är verkligen ett roligt spel. måste pröva men akta dig så du inte blir beroende

härlig blogg!

sv; tack tack! <3

SVAR: jadå :D

HEJ TÖSEN! :]

Vad händer hos dej? :)



kram

ja =D

sv: tack :D allt bra med dig idag?

vad gör du?

tack =)

ät då ;)

Söt bild:D

aa min kille e snart 20 :) haha så samma ålder mellan oss:P

sv: tack, jag med ;D haha, fast jag stör mig på att folk har sånna fejk... det är som att köpa en rullstol bara för att det är modernt lixom :) synfel är ju också ett handikapp!

Sv: Vad gör dudå? :)

va gör du? :)

hur är det idag då? :)

fina bilder :D

hehe :D (Y)

Ja, :) allt väl?

hello!:D

jag är med i en veckans blogg tävling och skulle verkligen bli glad om du röstade på mig:)

så snälla rösta på mig

här är länken till tävlingen http://saatisfaaction.blogg.se/2009/november/finalisterna.html#comment

kram!:D

Gulliga bilder

hur är det med dig ? :);D <3

du tar jätte fina bilder!

fråga gärna lite i min frågestund, alltid kul med lite fler frågor :)!























Follow my on Bloglovin







Trackback