snart är det över.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

godkväll bloggen, sitter hemma hos Kristina & Joahnnes. min dag har varit helt okej, gjorde nästan inte så mycket idag. först kom vi ditt och då var det en ''gravid mamma som gjorde reklam för kläder'' efter det var redan klockan 12:00 lunch dags, tiden går snabbt. sen gjorde vi inte så mycket tiden gick så snabbt.

fick sluta tidigare och då gick jag och moa på stan ett tag, sen hem och äta mat. nu sitter jag hemma hos min bror och hans tjej. bara torsdag och sen fredag sen är praoen över något som är tråkigt tycker jag. Moa har namnsdag idag igen grattis till henne!

saknar min pojkvän :(

Kommentarer

:) <3

hihi :D ohja!



hur är det idag då?

Hej tösen! :]

Hur är det med dej? :)



KRAM

Fina bilder! ;)

sv: det är bra

KRAM

Vad skönt :D

Det är bra med mig . Lite stressigt bara . Det brukar vara så nu på hösten i november :)

Ja mi ndag har vart jätte bra!

SVAR; yesyes!! :)

SV: Snackar med några killar ^^

SV: Roligt att du trivs så bra på din praktik :) då blir allt så mycket lättare!



Vad gör du ikväll? =)

kramar

:)

hehe ja det är ju alltid bra att veta ;)

sv: låter mysigt :)

mina vänner har en konsert på fredag, så jag ska väl och kolla på dom. sen blire väl fest efter, kan jag tänka mig. på lördag ska jag på new moon (haha det kommer vara massa besatta fjortisar där + jag...)

härligt!

allt är bra med mig med, tackar :-) ~~

Haft det bra idag?

:)))

sv; jo :D

sv: Haha ok :D

hur mår du idag då? :)

sv; Tack söt =).

vart praoar du då?:)

sv: Vad bra :) Jo här är allt okej väll.

& aha okej, kanske borde testa den någon gång ;D

sv; nej jag sjunger ^^ tränar lite ;)

Sv: Skönt att höra :) Det är sådär, har grymt ont i vaderna efter serveringen idag men annars så :)

haha =) händer i helgen då? (:

sV: Verkligen! =)

sv: a, gjort idag? :)

Jorå det är jätte bra med mig:)

Va kul oh höra! :D



Fina bilder ! :D <3

sv;härligt ! jo här äre oxå bara bra . vad har du gjort idag då?:)

kram!

sv; Allt bra annars =)?

Helluuu! :D

allt bra?

skönt att sluta tidigare :)

SV; jodå jag mår super :D, händer hos dig då?



hehe jo tack jag hör det ganska ofta :P xD



hehe, ja precis ;D

för jag vill gå men samtidigt har jag ingen lust :P

nej inget jobb än :(

:)

höhö :) De va fin bild :D

:D

hihi :D äre bra me dig ?

Var har du praktik nånstans?

snygga bilder!:D

Det e lungt ;)

grattis =)

hehe okej

sv; det är bara bra! :D

Jodå:(

Blir det idag då?:D

läckra foton =)

Gud vad fin header!!!! :)

fina bilder

Ja, jag älskar det! Men jag har ingen bra kamera, så det är lite tråkigt :(

sv: va bra! :)

sv: härligt :) nja jag är sjuk :/

fiina bilder!

bra bilder tjejen! :D

du kommer alltid på saker att fota som jag aldrig ens tänker på..XD nice nice!

svar. awuu jaa haha :) okeej ltåer bra :I Joo vet thihi tog en väldigt lång paus ^^ XD

Svar: Ja :)

du tar alltid så fina bilder:)!

nee :p

hur länge sedan var det du och din pojkvän träffades?:(

SVAR Hihi :) Vad händer ikväll?

gillar bilden :)

Jag svarar på kommentarer sj då? :)

oj vilken söt blogg du hade :D

sv: fast jag brukar vilja svara på allt ändå, hehe.



Älskar första bilden, bakgrunden och gungdkedjan gick så bra ihop. och nyansen på färgen.

fina bilder på headern :)

sv. det hoppas jag minnsan han gör XD

Okej:) ska snart in till stan vad ska du sj hitta på?<3

fina bilder;*























Follow my on Bloglovin







Trackback