svarar på alla kommentaer imorgon.


Vad ska jag börja med ? i torsdags bråkade jag och moa om ni vill veta det. men inget jag vill säga här, men det är helt okej nu tror jag. sen åkte vi in och kollade in säve skolan här i visby. och gick och hörde på olika saker som man kan välja efter nian. men jag vet redan vart jag ska gå.

idag i skolan var det sjukt drygt, är super trött men ska ännu in till visby.

jag hatar att det jämt ska bli ändrade planer men jag kan inte göra något åt det. men jag tar bussen så tidigt som jag kan imorgon, så jag inte förstör hela min helg genom att vara i visby.

ha en bra fredag jag ska försöka iaf.

Kommentarer

Lyssnar på musik och bloggar:)

Sv; :D



Psst!, Förlåt för sent svar!

åh, stackars dig då! =(

HEJ TÖSEN! :)

Vad händer hos dej? :)



kram

hejsan är tillbaka nu :)

allt bra :)?

förlåt för väldigt sent svar !

hur har du det ? :D

ha det så bra i visby :)

har frågestund på bloggen nu:D

sv: Härligt jora det är vell najs med mig hehe :P

har aldrig vart i visby, är det fint?:)

träffat din pojkvän än? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback