trött så jag inte orkar se



Foto: Moa lindqvist
Modell: Beatrice Jakobsson (så här såg jag ut igår)

om ni undrar varför det är lite vitt på mina byxor så var det så att jag råkade tappa lite tandkräm. men det ville inte gå bort hahah, men så såg jag ut igår innan jag kom hem och tog på mig mys kläder.

igår kom älskling hit med bilen (ni som inte vet det fick han körkort i tisdags) vi såg på idol ett tag men orkade inte se allt, sen vaknade vi i morse av att mina syskon och alla andra inte kan hålla tyst. han åkte just hem och jag funderar på att sova.

vad ska ni göra idag ?

jag ska inte göra något ta det lungt väl..

Kommentarer

Den var bra(Y)<3 Sov till elva idag, skolan tar på krafterna^^<3

snygg jacka..

blir det idag då?:)

fin bild :)

fin bild =)

haha aa xD

idag ska jag .. inte göra nått alls typ ;o

haha :) kolalr du? ;)

sv: haha, tack ska du ha ! de värmer :D



okej, va roligt :D de är riktigt kul!! <3

hehe, ok...jo det är väla okej med mig antar jag.

Gud så fin du är :) Hoppas du får en jättebra lördag gumman :D!

tack så jättemycket :D Några planer för helgen då? :)

skönt med en dag då man bara tar det lungt:)

Ska med ta det lungt idag, fast i kväll blir det att titta på 2012!

Kram:)

ur welcome :)

jooooo :D söt bild!

Svar: Verkligen :)

Hehe ok :)

Ska fira mamma och lite sådär :D

sv. haha jag menar det ;D

sv: ja :D

hur är läget? :)

nja...alltså det har inte varit så där toppen men det funkar väl i alla fall. :)

ska intre göra nåt spec.



Hoppas att din dag blir bra iaf! :)

:)

jopp...fan vilken träningsvärk jag har upptäckte jag.. :S

Jag ska bara ta det lugnt och njuta utav helgen :)

den passade liksom hennes röst perfekt :-)

det går nog över det med. :) Precis som allt annat..: :P

fråga något på våran frågestund på bloggen :)

men vem åkte ut? =)

sv; jag har inte gjort mkt idag än ;D

kul att höra ! bara bra här med ;d

Ja :D haha :D

Har ni också skitväder? :/

sv: skönt att höra :) jo de är bara bra:D

sv; yes, allt bra idag :)?

SAMMA HÄR :(

usch..äckelväder. Men endå ska jag ut strax hah :D

sv: ok. tacktack :)

:))

allt bra? :))

Svar: Tack! Din blogg var också jättefin! :D

frågestund på bloggen! fråga gärna nått är du gullig:* kisses

hehe ja då.. :P

har träningsvärk lite överallt men jag vet inte vart ifrån det är. jag har inte tränat sedan i torsdags.

Hejsan fin bild;=)

Händer i dag då?

tummen upp på det :D

hhah jajjemen :D

Hej sötnos,

nu är jag tillbaka i bloggen.

hoppas allt är bra med dig :)



Puss

neheru, nu haru fel :D

vad ska du hitta på idag då?

Fin bild!

Bra outfit ute

jätte fin blogg du har & fina bilder har du också ! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback