vad tycker ni om Twilight ?



När jag såg Twilight för ett tag sen efter den kom ut, blev besviken om vad den handlade om. jag visste inte vad det handlade om eller något, jag hörde bara att den var bra. jag såg den och gillade inte alls den. sen såg jag den andra gången igen. och nu har jag ändarat mig..

kanske värt och se den andra filmen med och se om den är bra eller inte. får ta och gå och se den på bio eller något, men jag är inte som alla andra tycker att det är den bästa filmen som har kommit. och alla är så snygga i filmen glöm det. jag håller inte med er där.


förlåt men gillar inte fjortisar som är beroende av detta.

Kommentarer

sv: okej kul :)

Jo de ärm skitsnygga men det är väl en smaksak? Aja jag tycker du ska se New Moon kollade på den igår på bio och den var skitbra jag grät på bion och när Edward kom ut ur sin bil så skrek typ alla tjejer.



Men det är värt att se den. Det tråkiga är att den har ett konstigt slut bara.

ja ;D



älskar twilight, måste se 2an :)

Ja, gör du det. Biljetten är kanske lite dyr, 105 kr men det är det värt!

Har aldrig sätt filmen men jag vill :P

gillar INTE twilight :D

jag älskar twilight :')

Ska du se new moon då? :D

hehe :]

sv; så lite så :)

´jo det är bra, är lite lätt irriterad bara:)

ska nog se andra filmen på onsdag hoppas jag :D

sv; tack så mycket :D

Jag har ju inte sätt den första så kanske i framtiden :P

Jag gillar inte heller den så mycket:P

jo de e braM;d händer i veckan då?:D

jag älskar twilight, jag tycker den är så sjukt fin:)!

inget bra alls, ettan är grymt mycket bättre! :)

hehe ;D

sv; bara sådär super duper mega lugnt:)

tror inte jag komme se den på bio iaf ;D

hej =) hur är det? jag har frågestund nu, och det skulle vara jättekul om du ställde någon/några frågor! :)

Jah gillar twilight......

Meh inte så himmla mkt faktiskt;)



KRAMAR<3

:DDD

allt bra med dig då? :)

Åh, Twilight är bra ju! Läs böckerna, dom är bättre!

:) ja

okej , ska plugga :D

Jag ÄLSKAR twlilight:)) <3

Hej! Hittade precis din blogg och föll direkt. Awesome! Keep up the good work girl! // Kram Frida

sv: hur är det med dig?

Ja, den har varit superbra^^<3 sj??(:

Hejsan! Allt bra?

Skulle inte du kunna vara världens sötaste & rösta på mig hos http://jojjjjoh.blogg.se/2009/november/finalisterna-i-veckans-blogg-2.html

som veckans blogg, jag är nummer 7 !

Kram på dig

haha:d

sv: Tack :) din med ^^

Haha, jag har varken sett eller hört. Men tycker hysterin kring det är patetiskt..

härligt bara bra :D

Jag har aldrig sett Twilight :P

sv: förlåt för sent svar!

tack, mår bättre nu :)

twilight är ju suverän!

hihi jaa :) själv ? :D

Jag tänker aldrig se den dära filmen!

Ser aldrig filmer som alla är galna i xD

blir irriterad!

Förstår det :)

Vad snäll du är, tack :)

haha okej :D

sv; jo det är bra här med =) menar du designen? det är en gratisdesign, hade en annan innan men det var en såkallad "bloggdesigner" som förstörde så har ingen nu =(

Haha, neh verkligen inte:P

Meh egentligen fattar jah inte vfr de är så populärt....?

nopp, hihi^^

Jag såg den på bio första gången, visste inte vad den handlade om innan heller, men jag tyckte den var bra då :P

Var på riktigt bra humör den dagen, (därför minns jag den) så kanske var därför :)

SV: Innan jag kollade på twilight så tyckte jag att hur fan kan man tycka den så mykke ahha, men sen älskade jag den haha.

Jag tycker twillight är bra. :)

yes :D

hihi mjaaa.. ;) jag blev super besviken!

haha okej :D

vad tycker du om nitarmbanden i mitt senaste inlägg? =)

Jag älskar twilight, både första och new moon.

speciellt böckerna. Jag håller på att läsa andra

boken och ska önska mig dom två sista i julklapp, och filmerna förstårs D:

aha , bra att den inte var hemma , :D

hade ändå inte orkat

sv: allt bra då? :)

Vad fin header du har!!

detsamma ;)

Jag tycker twilight är grymt bra! Plus att Robert Pattinson är galet snyggt. Men bara därför jag jag ju inte någon fjortis som är beroende av detta. ;p

hatar skolan :p



TWILIGHT ÄR BÄST! :D

sv: ^^

Det är inte bara fjortisar som gillar Twilight, det är snarare tvärt om. Jag älskar Twilight!



sv: Tack! :)

sv: Jo, kanske det. ^^

Håller med dig till 100 %!

låter hääärligt:D

Jag älskar filmerna.. Inte för att de är snygga (även om några faktiskt är det, speciellt i 2a filmen)! Men hela handlingen gör det spännande..

åh jag såg den igår o den var bra, men inte den bästa filmen precis som du säger, men jag älskar den! ;D

jag har bara sett första filmen, laddade ner den och det var skit dålig kvalla. men jag tyckte att den var as bra ändå så jag ska absolut se new moon :)

Jag måste hålla med dig! Jag var väldigt skeptiskt till denna film, men jag ändrade mig faktiskt och tyckte både första och andra filmen var bra. Men ja, alla är inte sååå snygga i filmerna :p

Jag tycker Twilight är bra :)

Allt bra?

Gillar verkligen Twilight, i början var jag lite skeptisk till vampyrfilm, men jag älskar dom.

Älskar twilight, men det finns undantag, t.ex. när man tänker efter så är Bella en sjukt tråkig person egentligen... Och så borde hon bli tillsammans med Jacob istället, han är mycket hetare...

Håller med dig helt och hållet, Twilight är så överskattat! :S























Follow my on Bloglovin







Trackback