3 underbara månader

Bilden: Älskling

Foto: Fanny (lilla syster)

 

Nu är det söndag och det känns som en lördag för mig efter som jag inte hinnat gjort så mycket i helgen. igår kväll kom min kille hit och sen såg vi film och efter det gick vi och la oss efter som klockan var mycket. eller jag började iaf bli trött, somnade och vaknade av att telefonen ringer drygt. men nu har älskling åkte hem, och jag ska ta och hitta på något. ikväll ska vi bort och äta typ..

 

3 månader med Daniel Martell älskar dig super mycket!


Kommentarer

Okej!

Låter trevligt!

sv: samma här:)



grattis till er:D

Grattis. :D



Japp..

grattis :D

haha ah okej ;d

Okej :D



Grattis! :D

Grattis! :D Shit va tiden går snabbt! De va ju nyss 2 månader ;) <3

Hejsan! :)

Allt bra idag?

svar;

hihi, jaså :<

vem är snyggast i twilight? ^_^

JAAAA :D <

det har jag ;D

hihi puss :D <3

Härligt! :)

Allt bra här med!



Grattis på 3 månader dagen :)

hihi puss :D <3

Varsågod! ^^

Vad ska du göra idag då?

:D

allt bra? :)<3

tack gumman, det värmde!

åh, sweet. grattis!

oja ;D

Sv; Okej, vad bra :)

Tack så mycket! :D



Rösta gärna på mig här http://www.tv4.se/1.1173520?i=184 det hade betytt jätte mycket för mig! :) <3

Sv: Ja visst är dem söta!

Åh, vad roligt!

grattis juh :DD

:) HAFT EN BRA DAG HITILLS?? oj caps lock :S:b

men det är en reflex typ ;O <3

Jag tar det också lungt :)

Några specciella planer för dagen?

Naww :)

Grattis :D

jadå:)

själv ?

Fresten grattis :D

Va roligt:D

tack:)

grattis till era 3 månader (A)

Japp !

vsg :DDDDD

fin blogg!

Nej det har jag inte, har bara tänkt att ha en slappdag. hehe :p

händer idag sötnos? :)

hur mår du då?

Nu har jag frågestund på min blogg!!!;)

aha okej.. nej men de sparas ju också :p

hur firar ni det då =)?

grattis gumman, ni är suuper sötA :)

helt okej :)

:)

hihim:) grattis! :)

svar: mysigt =) jag var ute igår!

Allt bra med dig idag? :)

Grattis :)

vsg! :D

Vad tittade ni för film? :)

häärligt :)

grattis till er :D

fin blogg :)

sv: så lite så :D!

sv: så bra jora jag mår toppen :D

hihi okej :D <3

Grattis till de 3 månaderna!

tackar :)

Grattis på er, hoppas ni får en underbar dag :)

Sv: Va bra, min dag har vart bra hitills fast lite tråkig bara :b

Grattis! :)<3



Sv: Jo med mig är det bra, hur är det med dig då gumman? :)

sv: hahah GRATTIS Xd aja ha en bra kväll annars ;P

grattis till er! :D

grattis till er :D!

grattis! :D

vill du vara jätte söt o rösta på mig här?: http://fargadelinser.se/index.php?file=inspiration

jag är modell nr:156



hade varit så otroligt snällt och gulligt av dig! :)))

Grattis!=D

Grattis:)























Follow my on Bloglovin







Trackback